Voor volgende zomer ben ik op zoek naar een heel goed 5* hotel in Turkije. Het liefst met een (klein) aquaparkje en lunapark (kermis). Ik weet dat er een aantal hotels zijn die dit hebben. O.a. Royal Wings en Silence Beach resort en er zijn er volgens mij nog een aantal. Plaats maakt niet uit, behalve Alanya ivm transfer. Iemand ervaring met een leuk hotel in Turkije?
Club Paradiso (Alanya).. Ben er vorig jaar geweest.. SUPER fantastisch mooi geweldig hotel.. Heel groot en super kindvriendelijk! En uiteraard All-Inclusief 24-uur!!! Zeker voor herhaling vatbaar!
Wij zijn in augustus naar Golden Beach in Side geweest. Zit een aquapark bij en een kleine kermis. Super park met heel veel animatie etc. Eten enzo was ook allemaal goed. En leuke appartementen.
topic starter wil geen Alanya en een kermis + aquapark en dat zijn nou net de dingen die dat hotel niet hebben Oh ik raad overigens club paradiso niet aan
ik ben het eens met jada08, club golden beach in side zijn wij nu 4 keer geweest, het is echt een super mooi hotel en alles echt perfect voor elkaar.
Club paradiso valt inderdaad af, voldoet niet aan onze eisen. Weet wel dat het een geweldig hotel is. Titanic vind ik helemaal super. Ben alleen bang dat het te duur is. Club Golden beach ziet er heel leuk uit!! Weet iemand hoeveel de attracties kosten? Als je het hotel uitloopt zijn er dan ook winkeltjes of moet je echt naar Side? Op de ene site lees ik dat het gratis is en op een andere weer betaald. Nog meer mensen met ervaringen?
voyage sorgun in side gaan hier al jaren heen en hebben diverse zwembaden lunapark(gratis) en aan privestrand echt helemaal top je mag altijd vragen stellen groetjes debby
Ik vond die attraties belachelijk duur, je krijg 1 gratis kaartje. Op het park zelf heb je een aantal winkeltjes. Als je het park uit gaat is het ong. 7 minuten lopen dan kom je ook op een plein met allemaal winkeltjes
Ken de naam van het hotel niet maar weet dat er een mega groot aquapark is in kusadasi waar ook een hotel aan gesloten zit 4 of 5 sterren en dus gratis gebruik van aquapark tijdens verblijf. Midden in winkelstraat, restaurants, bars etc...met de bus ben je zo in izmir als je ff dagje weg wilt en een kermis weet ik niet of die daar in de buurt zit.... anders ff google kusadasi aquapark dan komt t geloof ik wel. succes!
wij zijnhier het afgelopen jaar geweest met het 40 jarig huwelijkvan mijn ouders ik heb wel vaker in luxe hotels gezeten maar dit was echt niet normaal luxe het eten was meer dan perfect, de sfeer en het personeel was perfect. Enige nadeel vond ik dat hetzo groot was maar dat was echt het enigste
Wij zijn helemaal weg van Turquoise in Side!!! (nou hebben we nog geen kinderen.....) Zit geen lunapark bij maar wel een kidsclub met Nederlandse animatoren.... En er zit een speciaal kinderzwembad gedeelte bij!!! Met grote zwembaden maar ook kleinere... Heerlijk, super goed hotel!!!!
Hotel royal wings in Lara er zit een aquapark bij en wat kermis atracties het is geweldig en maar een half uur van de luchthaven!
we hebben net weer voyage sorgun geboekt voor de meivakantie ik ben weer helemaal blij en hoop dat de tijd vliegt tot eind april en nog goedkoper dan verleden jaar zijn jullie er al uit waar jullie heengaan groetjes debby
Zat net ook bij dat hotel te kijken! Is eind april wel mooi weer dan? Ik wil eigenlijk in juni maar vindt het zo duur voor 10 dagen
sanjor wij gaan altijd eind april en dan is het gemiddeld 25 graden heerlijk gewoon (hou niet van heel heet) verleden jaar zaten we er 23 april al en dit jaar gaan we een week later en dat scheelt al veel en eind april betalen we 2200 euro met zijn vieren voor 15 dagen en is het absoluut waard je mag me altijd pb lijk wel of ik in dienst ben van sorgun maar is echt aan te raden groetjes debby
Nee we zijn er nog niet uit. Royal wings en Royal dragon staan hoog op het lijstje maar zijn erg duur. Mijn vriend zit aan de schoolvakantie vast helaas. De prijzen zijn nog niet allemaal bekend dus daar wacht ik nog op. Wel al allemaal bedankt voor de tips!! Dat hotel van jou ziet er ook erg leuk uit Debby.
Royal wings heeft geen eigen atracties hoor. Het hotel ernaast wel maar heb geen flauw idee hoe die heet. Hij is verder wel ontzettend aan te raden!
je zou kunnen kiezen voor orfeus park hotel, een simpel hotelletje all incl. wel een mooi zwembed met 2 glijbanen, maar daar tegen over zit club golden beach met een heel waterpark, hier mag je gratis gebruik van maken