Gezocht: A-lijn zwangerschapsjurkjes die op knie valt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fee89, 29 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dag dames

Ik ben op zoek naar leuke zwangerschapsjurkjes want die van mijn vorige zs zitten vol pluisjes / kleuren vervaagd / ... al teveel gedragen en tijd voor wat nieuws.

Heb wel heel wat eisen waardoor ik niks vind voorlopig ;) Weten jullie leuke jurkjes bij voorkeur:

- A-lijn model, maatje meer
    - Valt tot net op de knie. Niet 5 cm erboven of eronder.
    - Geen V-hals
    - Geen lange mouw
    - Geen lycra
    - Onder 75€

Op vlak van kleur en motief ben ik bereid toegevingen te doen, aangezien ik al zoveel andere eisen heb.

zucht :D

ben benieuwd!

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    In Heerenveen zit een mooie zaak met alleen maar positiemode. ZEI heet de zaak. Misschien is dat iets voor je? Is echt een autorit waard! Voor ons was het ruim een uur rijden, maar echt ideaal! Je wordt ontzettend goed geholpen. Als je je eisen doorgeeft, weten ze waars meteen wat je bedoelt. Ik zou zo niets voor je kunnen opnoemen, maar komt ook omdat ik niet zo van winkelen houd en me daar niet mee bezig houd.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

oooooooh fee je bent zwanger :D gefeliciteerd!

Ik ben niet thuis in de jurkjes helaas!

4. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    noppies heeft wel maar die gaan tot 44 en een beetje boven budget ;) en volgensmij kun je bij bonprix ook wel wat vinden.

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Noppies idd in de sale!

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    De noppies met a-lijn en knielengte hebben toch een v hals? Hier is het resultaat veel inkijk en stof die losfloddert bij de boezem. Kleine cup in verhouding tot kledingmaat 😢

Deel Deze Pagina