Ja, mijn dochter ging helemaal uit haar dak, ze vond het superleuk, en hoopt dat ze nu een klein zusje krijgt 07-03 intake vk 07-03 1e echo, hartje klopt 05-04 2e echo 11-04 controle vk
Dat snap ik wel roadie! Mijn vriend heeft 2 broers van 16 jaar ouder.. Die hebben hem helemaal groot zien worden.. Supergezellig nu zij zijn inmiddels 40 haha
Hihi, toen ik mijn ex leerde kennen, had hij al 2 zoontjes, dus mijn dochter heeft ook 2 oudere broers, vandaar dat ze nu hoopt op een zusje!!
Yeahh hoe meer ziel hoe meer vreugd toch?? Gezellig..!! Flowertje ik heb in de purmernoord gewoond en waar woon jij in Purmerend ??
Uhm woon er zelf nu niet meer..me ouders en zus wonen er nog wel..en heb altijd vlak bij het gildeplein gewoond
Ja ook wel erg zwaar ben het goed zat ben zoooo moe. .. Als het zonnentje lekker schijnt dan voel ik me wat lekkerder maar nu pfff zoo moe hoe ver ben jij nu
Ja kan het me heel goed voorstellen je hebt ookal een kleintje rond lopen zie ik....Ik ben nu 9w4d zwanger dus nog allemaal heel spannend....