Hoi hoi, Wij gaan dit jaar binnen NL op vakantie, we hebben besloten om met de vouwwagen naar de camping op Drouwenerzand in Drouwen te gaan. Dat is een camping met een klein attractie parkje eraan. Ik vroeg mij af, of er hier misschien mensen zijn, die al eens hier heen zijn geweest en hoe zij het ervaren hebben? Of dat er misschien mensen zijn, die nog leuke losse uitstapjes in de buurt van dit park kennen. Weet inmiddels wel, dat er zwem meertjes in de buurt zitten, Noorder dierenpark Emmen en de hunebedden. Maar als er iemand nog leuke dagjes weg in deze omgeving kennen wat leuk is om met kinderen (van 9 en 10 jaar oud) te doen, dan hoor ik dat graag . Alvast bedankt!! Groetjes Missy29.
Sprookjeshof in Zuid Laren is erg leuk. Dagje naar Groningen? Dagje zwemmen in centerparcs huttenheugte? En wat ook erg leuk is om naar Nienoord in Leek te gaan, al is dat wel een klein stukje rijden.
hallo ik heb bij het drouwenerzand gewerkt ze doen op dit moment een uitbreiding en word met 2000m3 vergroot maar het is erg leuk als je kinderen hebt maar voor de ouders is het meestal de 2e dag echt niet meer leuk en zitten dan meestal ook op het terras en de kinderen lopen vanaf 4 jaar alleen door het helepark en kattekwaat streken aan het leveren zijn vroeger haden ze een oud klein treintje dan legde ze bijvoorbeeld steentjes op het spoor waardoor de trein en wagons met alle mensen en kinderen ontspoorde en op z´n kant ligt gelukkig is dat ding vervangen voor een nieuwe voor de rest zijn op 1 a 2 na alle atractties geschikt voor alle kinderen
Verkeerspark Assen Winkelen in Emmen of Assen Speelstad Oranje Attractiepark Slagharen is een uurtje rijden denk ik? Zwemmen, De bonte wever in Assen of Aquarena in Emmen Aqualaren in Zuilaren Duinenzathe in Appelscha
oja dagje zwemmen bij de hutteheugte is associaal duur geloof dat we rond de 25 a 30 euro per persoon kwijt waren het is erg leuk als het rustig is t hemelriekie in gasselte is een erg leuke zwemplas altijd gezellig ga er zelf regelmatig heen leuk winkelen in assen en emmen outdoorgrolloo.nl hunzedal borger is erg leuk westerbork herinderingskamp gelijk een stukje geschiedenis met leuk museum er bij als je nog meer wil weten hoor ik het graag
Er is vanmiddag een soort gelijk topic geopent: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/214308-gezocht-activiteiten-rondom-midlaren.html
Wat ook leuk is, is de gevangenis museum Een dagje GEVANGENISMUSEUM is bepaald geen straf! Leuk dagje uit? Het gevangenismuseum in Veenhuizen! Veel plezier alvast, drouwenerzand vind ik persoonlijk erg leuk .
Wij vonden heterg leuk Je betaald de entre en verder kan je alles gratis eten daar op het park patat, kroketten, frikandellen enz De kleintjes en dus ook de groten hebben zich prima vermaakt!
een zwemkaartje voor de Aqua Mundo kost tot 15.00 uur 15 euro pp en na 15.00 uur iets van 12 euro pp en vanaf 16.00 uur tot 21:30 zelfs maar 9 euro pp. Geen idee hoe jij bij 30 euro pp komt. Voor 29 euro pp kan je zwemmen en dineren.
wij zijn daar ook geweest en wij zijn toen een dagje naar Aqua Zoo Friesland geweest en is ook erg leuk voor kinderen ze hebben daar ook een speurtocht door het park voor kinderen ne het is ook niet mega groot maar wel leuk en het was geloof ik een klein uurtje rijden en het pakeren is gratis en de entree is niet duur een hele fijne vakantie
Woow, wat een hoop reactie's al, ik ga ze allemaal opzoeken op internet en dan kan ik een beetje verder met het plannen van de vakantie daarzo. Ook erg leuk, dat er leuke ervaringen zijn wat betreft Drouwenerzand zelf!
Misschien is het boomkroonpad ook wel leuk. Er is van alles te doen voor kinderen en ook voor jezelf is het leuk.