Hoii Dames, Een vraagje: Is een rode kinderwagen leuk voor een jongetje? Ik vind wel dat het kan Graag jullie mening
Anders zou je alleen maar blauw kunnen doen? Nee joh, ik vind rood juist super leuk! Mijn schoonzusje kocht juist een rode wagen zodat ze die daarna voor haar dochtertje weer kon gebruiken, dus kan prima voor beiden!
Ja hoor, kan prima! Ik vind rood behoorlijk unisex, ligt er maar net aan hoe je het combineert. Onze eerste was een meisje; dus gecombineerd met roze/bloemetjes etc. Nu krijgen we een jongetje en doe ik gewoon de lakentjes en speeltjes wat stoerder, harstikke leuk toch!
Waarom niet? Ik heb een rood witte kamer voor mijn zoontje, werkelijk nog nooit bij nagedacht of dat wel voor een jongetje 'zou kunnen'.
Ja tuurlijk! leuk! Wij hebben een blauw/paarse voor een jochie (eigenlijk gewoon voor alles wat er komt..!)
wij hebben ook een rode klaarstaan voor onze knul.. gaat een dekentje in met rode ferrari's dus tuurlijk kan dat!!
Tuurlijk kan dat! Maar dan moet je hem niet dag en nacht in de zon zetten tot hij roze verkleurd is Ik kan straks mijn kinderwagen om toveren in buggy... guess what! ROOD Stoer toch! En Duuk zijn kamer heeft ook roodaccenten! @Gentle. Niet alleen blauw toch! Groen, Geel, Oranje (en vast nog veel meer) zijn ook heel unisex
Wij hebben een Quinny Speedi Chilli. Heb er nooit bij stilgestaan dat dat misschien niet zou kunnen voor een jongen. Rood is een neutrale kleur als het gaat om jongen/meisje, vind ik.
Ik vind rood júist meer een kleur voor een jongen dan voor een meisje... Wij hebben een donkerpaarse wagen. Veel mensen vinden dit alleen voor een meisje. Wij vonden het unisex. Is maar net hoe je het aankleed.
tuurlijk kan dat!Hartstikke leuk! Onze zoon heeft ook een rood-witte kamer vanaf het begin,nu heel handig want hij heeft een PSV kamer.