Gezocht: afgelegen dak om vanaf te schreeuwen!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by ster79, Feb 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Haha, geen idee ster wij weten niet wat het gaat worden... misschien een voorteken :(:D

Fijn dat je je weer wat beter voelt en ik voelde me vanaf de 16e week helemaal kiplekker tot aan 30 weken had ik niet het gevoel zwanger te zijn.
    De laatste loodjes wegen het zwaarst dat weet ik inmiddels wel dus geniet er nog maar ff van voor je het weet ben je ook zover.

Hier dus nog geen beeb, wel d-day maar nog geen idee dat beeb gaat komen.

Veel plezier met het aan je familie vertellen, dat is zo leuk om te doen.

2. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    ja jonges.. echt spannend!! De een staat op springen, ik achtervolg de op-springen-staande en Ster is in aantocht!! :-D En jaa... Ik heb by the way verloffff!!!! Echt supervreemd!! Kreeg zowaar tranen in mijn ogen toen ik naar huis ging van mijn werk.. zal die mensen toch wel missen, 16 weken! poehee.. maar ach.. aan de andere kant: het zal snel wennen, zo thuis zitten! :-D Haha.. Ster al begonnen met aftellen voor je verlof? ;)

3. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    Spriet gaat het nog? Ik hou je in de gaten maar nog geen verandering in je banner gezien...

Musje ben je je werk al vergeten? Lekker verlof, geniet ervan! Ook al zware laatste loodjes of gaat het allemaal nog?

Hier een duidelijk gevalletje van te vroeg gejuigd. De avond na mijn laatste berichtje hing weer lekker boven het toilet en voel me sindsdien slapper dan ooit. Hmm. Niet zo mooi. Wordt er een beetje gek van zo langzamerhand om (bijna) niets anders te doen dan werken en slapen. Nu nog eens goed verkouden ook. Maar goed, nog steeds geen gekke dingen dus alles wijst erop dat mijn zwangerschap volgens het boekje verloopt. Al zal ik wel weer blij zijn met een bevestiging over 8 dagen. Een vriendin met een met 12 weken ontdekte missed-abortion rond week 8 blijft toch door mijn hoofd spelen. Stom maar waar.

Meiden ik blijf in de buurt. En Spriet je weet het he, puf-puf-puf-al-tijd-is-kort-jak-je-ziek-puf-puf-puf... Houd de moed erin! Sterkte vast!!!

4. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Ohh dus over een paar daagjes mag je weer even in je buik kijken! Komt best goed! Niet twijfelen.. ja, er zijn zat rotverhalen...die hoor je altijd. Maar er zijn ook zat geweldige verhalen.. en stom genoeg (alsof we het opzoeken) lees je altijd de rotverhalen. Dusss.... lekker naar de echo toezien!
    Heb er nu een weekje verlof op zitten. Sommige dagen kun je je echt de knetter vervelen zeg. Foei.. Vandaag zijn we beiden maar nuttige dingen gaan doen. Ik beetje stofzuigen, het grasveld schoongemaakt (lagen allemaal hondedrollen op, gatsie!!) Vriendlief grasje weer gemaaid.. Op de babykamer nog effe wat dingetjes recht gelegd. En voor de komende dagen kan ik nog een boel was strijken uit de kastjes, er moet nog een koelkast en een vriezer worden schoongemaakt.. jaaaa met verlof blijf je bezig (maar anders verveel je je ook ECHT!!) Haha..
    Ik ga zo eens even op hyves kijken naar Spriet! Misschien dat ik daar al wat felicitaties vind ;) :p

5. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Jonges!!! Sprietske is bevallen!! Van een mooie dochter!!

6. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAA

Sprietje GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoe gaat het met jullie beide?

Geniet van elkaar! ♥

(dus toch een meisje!)

Liefs Ster

7. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Bedankt meiden!!

R. doet het super, erg makkelijke baby ben helemaal verliefd.

Met mij gaat het nu wel weer beter was een heftige bevalling en is keizersnede geworden.

Kom later terug...

8. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    *aahhhh* Zo fijn om te lezen dat alles helemaal toppie met R. is!! Wel vervelend dat je bevalling zo heftig was.. doe rustig aan meid en we horen je wel weer als je er weer aan toe bent! Geniet van elkaar!!

Share This Page