En als je het over tv-series hebt.... Onze dochter heet Betti. Wij vinden dat een superleuke naam, die heel goed bij haar past. Maar ik hoop zó dat iedereen Ugly Betty vergeten zal zijn tegen de tijd dat zij naar school gaat....
haha .. jammer dat volgend jaar hun farewell tour is! Na 14 jaar geen westlife meer! Gelukkig over een maandje weer een nieuw album! Bri, Ik had die associatie met Ugly Betty niet eens ... zal wel loslopen denk ik! Ik vind het wel een mooie naam! Verder iemand nog suggesties? We hebben DE naam nog niet!
Ik ben midden maart uitgerekend .. dus ik kan ook niet Hopelijk brengen ze het op DVD uit! Ben ook zo benieuwd naar Kian en Jodi's kleintje! Wordt volgens mij rond kerst verwacht!
ja inderdaad... ben erg benieuwd... maar het zal wel op dvd komen... maar is helaas toch niet hetzelfde...
meisjesnamen: Engels/Amerikaans: Abby Dylan Lexi Sienna Bethany Jules Faye Lycia Madison Sadie Janey Olivia Maisie Ashley Brooke Barley Ava / Avalon Lily Phoebe Libby Imogen Ruby Chloe Mia Hailey Emily Iers: Colleen / Collien Meara Fiona Darcy Maeve Enya Nola / Noula / Nuala Caitlin Mona Shauna / Shana Brianna Nayla Fianna Muriel Norah / Nora Cassidy Sinead Cara / Kiera / Ciara Oona Niamh (Iers; spreek je uit zoals de actrice Neve Cambell (dus "Nief"), Neve is trouwens de Engelse schrijfwijze van de Ierse vorm Niamh) leuke site met Ierse namen plus juiste uitspraak!!: Irish baby names meanings - List of unique and unusual Irish names for your baby girl or boy. jongensnamen: Engels/Amerikaans: Joshua Sean Mason Aiden Callum Finley / Finlay Seamus Rhys Ethan Jamie Kian Evan Hayden Connor Ashton Kyle Owen Harley Elijah Ryan Blair Huey Jake Floyd Daryl Aron / Aaron Logan Iers: Bartley David / Davin Quinlan Fintan Colin Oisin (spreek uit Engels "Osheen") Liam Cedric Niall Declan Fionn / Finn Kenneth / Ken Emmet Riley Phelan Aedan Eamon Cillian / Kilian Kevan Braden / Bradan Dillon / Dylan Ronan Groetjes, Eos
Hai meiden, Bedankt voor het blijven meedenken! Helaas zit dé naam er nog niet tussen!! Eos, jou lijstje is heel mooi .. maar heb nog niet het gevoel erbij! Ik ga mij zo langzamerhand afvragen of wij niet te moeilijk zijn met het kiezen van een naam?? pff
Seonaid (Shona), Sinead (Shinnaid) , Siobhan (Shavawn) als meisjesnaam zou misschien wel bij je jongens passen.