Niet bijgehouden wat al genoemd is, maar dit kwam ook nog in me op: Cameron Cody Brody Brogan Logan Bryce Rhys Brandon Landon Layton Peyton Nate Kyler Tyler Taylor Lyle Kyle Sly Ace Duke Wolf Quint Wess Emmett Gus Neil/ Neal Zion Zayn Kane Vin Vic Nick Bruce Dakota Phoenix Hudson Brooklyn Austin Vern Tripp Scout Bentley Cadence Preston Weston Winston Elliott Lincoln Isaac Blake Mike Tanner Gannon Forrest Scooter Scoot Skip Skipper Harper Harvey Harley Flynn Flynt
Malcolm Spencer Kelvin Carson Niles Miles Jones Alistair Douglas Wyatt Warren Maddox Lincoln Marvin Deacon Keith Gibbs Ferrence Terrence Terry Brad Riff Cooper Maxwell Grant Chester Rocco Bruce Dylan Nigel Orlando Caleb Heb je al wat leuks gespot in dit topic, @DangerBlonde?
Ik heb zeker een paar leuke namen op het oog! Alleen zijn mijn man en ik het nog steeds niet eens hahaha
Fijn dat jíj er in ieder geval wat bij hebt! Ben vooral benieuwd welke hier genoemde naam je de allerleukste vindt? Het erover eens worden komt vast wel goed tzt.
Ik weet niet of dit echt een Amerikaanse naam is of eerder Engels/Brits maar ik vind Liam wel echt een stoere jongensnaam!
Ik ben heel erg kieskeurig haha dus het lijstje is niet lang.. Maar mijn lijstje bestaat momenteel uit: Vince Scott Lennox Lennon Maddox Kyan Ryan Bryan Liam Tyler Novan Maar ik weet dat driekwart van dit lijstje al afgeschoten is door m’n man Mijn voorkeur heeft nu Lennox, die is nog niet afgeschoten. Scott op 2 en Vince op 3. M’n man had zich helemaal vastgepind op Shane, maar dat vind ik niks. Dus de discussie loopt nog
Lennox is wel een hele stoere! Scott ook gaaf Lennon, Maddox en Shane vind ik ook in de categorie stoere, toffe namen vallen In ieder geval een lekker lijstje zo! Komen jullie vast uit tzt.
Vandaag bedacht ik me ineens dat ik ooit iemand heb gekend met een i.m.o. heel bijzondere, amerikaanse naam en dat ik dat echt moest delen met je. Het stomme is alleen: hij is zO bijzonder, dat ik er dus gewoon niet meer op kom!! Ik ga broeden voor je!
Goh ik zie de naam Brent er nog niet bij staan Als ik nog een kind had mogen krijgen en het was een jongen dan waren dit ook nog mijn favorieten: Colin Dean
Oh ja leuk, Brent! Ik ken de naam overigens ook met een -d en zelfs met -dt Dean blijf ik ook heel leuk vinden
Ridley Finley En hij is al genoemd, maar wil hem wederom even benoemen: Lance. Zo'n stoere naam!! PS: ben nog altijd niet op die ene bijzondere naam gekomen
Ik heb m’n man langzaam zo ver dat hij gevoel begint te krijgen bij de laatste 2 namen die wij als match hadden in de Kinder app dus ik heb nog hoop haha