Hoop stoere namen al genoemd hier, leuk! Mijn vriend was in eerste instantie bij mijn vorige niet gelijk fan van mijn eerste keuze maar is toch omgeturnd op de een of andere manier. Misschien is er een topic: hoe overtuigd ik mijn man (onbewust) van mijn favoriete babynaam. Zou top zijn als jullie er uit komen!
Hahaha hij vind de laatste twee namen die we in gedachten hadden en beide leuk vinden nu langzaam wel leuk. Idd een hoe overtuig ik mijn man topic zou wel toepasselijk zijn
Die ene, naar mijn idee best bijzondere, amerikaanse naam zit weer in m'n hoofd hoor @DangerBlonde: Tyrone! Heb meteen even opgezocht hoe vaak ie voor komt, kon ik even zo gauw niet vinden. Zag wel dat ie is afgeleid van het Iers en op een andere website dat ie grieks is. Nou, schiet mij maar lek, maar ik vind 'm amerikaans klinken (werd toen ook gezegd dat dat de herkomst was, door degene die ik ooit kende met deze naam)!
Ik wil de definitieve naam liever hier nog niet delen, omdat ik weet dat er ook bekenden hier op zitten ik stuur je we een privé bericht haha