Ik ben nu 24 weken zwanger van ons derde kindje. We zijn ondertussen aan het nadenken over een naam. Een jongensnaam deze keer. We hebben 2 meiden, en toen was ik blij dat we geen jongensnaam hoefden te bedenken. Het is nogal ingewikkeld. Ik vind heel andere namen leuk dan mijn man. Ook wil ik graag dat de naam bij die van de meiden past. Zij heten f.aya en a.lissa Namen die hij leuk vindt zijn: david daniel liam sven namen die ik leuk vind zijn: rowan sascha ilyas ivan vince nolan manoa Hebben jullie een idee? Ik wil geen naam met de k (c als k-klank) erin ivm achternaam. Onze achternaam is niet nederlands, dus een super nederlandse naam vind ik ook niet zo. Nou ik weet vooral wat ik niet wil, maar wat dan wel...
ik vind jullie namen niet zo ver van elkaar af liggen eigenlijk.... nolan, liam, vince - even volhouden - ik denk dat jullie best een soortgelijke kunnen vinden! Ian Joshua Jayden Ryan Ethan Morris
Jonathan Benjamin Elias Milas Evan Julian Julius Rodin Ezra Reza Aaron Lucas Owen Otis P.s. I looooove A.lissa ♡
Zou voor een naam gaan met een A erin die hebben de meiden ook. Verder vind ik jullie namen beide wel aardig in dezelfde richting.
Leuk lijstje heb jij! Josia Reza Manuel Felan Mias Fabrice Silvain Roman/Romano Ismaël Thiago Xavi Ravi Ramon Raphael Cyriel Joaquin Jeremiah Anthony Isaiah
Yves Lennoxl Lennon Mathia Matthew Griffin Gabriel Jeremy Dimitri Yael Dominic Ilay Joël Dimas Mitchell Montell Jordon Donovan Damian Giovanni Cameron Dylan James/Jameson Maddox Preston Duran Colin Colin Deacon
Ik vind het nog best meevallen hoe ver jullie smaken uit elkaar liggen. Misschien is Milan nog een goede optie voor jullie?
Dankjulliewel alvast! Er zitten wel een paar namen die ik leuk vind (en gelijk afgeschoten worden door man haha) Milan stond altijd hoog bij mij maar neefje heet intussen zo. We puzzelen nog even verder en hebben gelukkig ook nog tijd.