Zwanger van #3 en op zoek naar inspiratie. Weet voorlopig nog niet wat het word maar wil graag ideetjes opdoen. Mijn kindjes zijn getint en zoek iets wat er bij past. Geen ouderwetse of Nederlansde namen en geen lange geknutselde namen. Een beetje apart mag wel. Zo vind ik bijv Jax of Jace leuk maar hoor het hier nu te vaak.
Ik vind Jaxx heel leuk! Voor een meisje hadden wij cataleya, verder denk ik aan catherina ook erg leuk! Jaydi, Yazminn, Milani en Roxi vind ik ook leuk! Onze zoon gaat Maddox Jay heten. Eventueel vind ik Dilano, Xess ook wel leuk!
Maddox heb ik ook op mijn lijstje staan idd. Ik moet zeggen dat ik er hele leuke namen tussen zie staan 😁
Wij hebben ook getint kleurtje. Wij vinden aparte namen ook heel mooi. We hebben al een hele mooie jongens naam mocht t een jongen worden: Manu. Betekenis: born second. Echt perfect. Meisjesnaam vinden we meerdere namen leuk: Caja, Jade, Vajèn.
-Desi -Adia -Jira -Indra -Eléa -Djinn -Nysa -Diaz -Dalí -Chela -Luz -Zinzi -Vanna/Sanna -Kyra -Ezri -Maila -Edi -Gwen -Sadie -Melina -Jill -Febe -Sam -Liz -Elon/Elron -Otis -Cruz -Riley -Jarrod -Gio/Neo -Ilan -Devon -Caylen -Kenan -Ferron -Kay -Ravi -Jiri -Eloi -Elroy/Leroy -Ramon -Ray -Nilo -Tony/Andy -Dax -Mano -Zane -Riff -Miron -Shai -Leto -Josh -Noah -Yannic -Jaïr -
De meer bijzondere van mijn persoonlijke lijstje: Meisje: Maira Isra Aeva Fara Vilja Milja Jongen: Iskander Rasmus Hilmar Aswin Imran Misschien iets te Zweuds die jongensnamen