mijn eerste reactie is eigenlijk: Wat zeg je? ik herken het niet als naam eigenlijk... Diese.. mix van die en deze? sorry.. ik geloof dat ik het niets vind, zou er érg aan moeten wennen in elk geval...
Ik vind het een hele leuke naam! Misschien als je het als Dise of Dize schrijft je minder verwarring krijgt met zoals hierboven genoemd is Diesel enz. Maar iig, leuke naam!
ik vind het wel leuk, als je het uitspreekt met een lange ie. Dus dieeeese. Dan vind ik het mooi! Als in Lize, moeilijk uit te leggen zo schriftelijk...
Is het zelfbedacht of een echte naam? Niet mijn smaak. Andere (bestaande) opties: Daisy Dacia Daina Dalia Dena Dessa (griekse naam) Dita
Hmmm, Dacia??? Lijkt me niet echt geschikt als een naam voor een kind al zijn Mercedes en Lada ook bestaande meisjesnamen. TS, Diede vind ik wel leuk, Diese helemaal niet...
Ik vind Diese niet echt een mooie naam. Wel heb ik hem eerder gehoord, de dochter van tuinman Lodewijk Hoekstra heet ook zo.
Ik vind het echt geen leuke naam, sorry. Ik vind het klinken als deze maar dan uitgesproken in een of ander dialect.
Haha...dat is ook zo! Oeps. Maar je spreekt het wel anders uit. Volgens mij is de auto gewoon Daacia. Maar de naam spreek je anders uit net als deja vu: The girl's name Dacia \d(a)- is pronounced DAY-sha. It is of Latin origin. Place name: Dacia was a Roman province which were where Romania is now. May be used in reference to Dasius or Datius, saint's names from the fourth and sixth centuries. Also used as a variant of Candace. See also Deja.