Vanaf dat we in roosendaal wonen hebben we 1buur waar ik nu helemaal klaar mee ben zeg alleen maar problemen.... roken in de achtertuin mag niet,niet knutsellen aan scooter en geen muziek aan omdat ze het horen nou ookal staat het heel zacht zij hebben der weer last van maar inplaats van dat ze bij ons aankloppen bellen ze elke keer weer de politie nu stond weer de politie voor de deur vanwege knutselen aan de auto van een vriend en overlast weer de zeikbuurvrouw die gebelt heeft terwijl der niks aan de hand in is kwa overlast zoiezo is hij niet de enigste die aan auto's knutselt der zijn 2 andere jongens bij ons uit de straat en die het ook die verozaken meer overlast dan men vriend...ik kan zo boos worden we hebben express gezegd is der iets kom aan de deur dan houden we der rekening mee...maar fdat doet ze niet ze belt gelijk de politie nu ik dus zooo zwaar kwaad maar ja dat helpt ook niet.....wil wel weer aan de deur gaan maar dat zou zoveelste keer zijn en niks uit maken....
Wat zegt de politie dan elke keer??? Die zullen toch wel constateren dat er niks aan de hand is. Als jullie geen overlast veroorzaken en de politie ziet dat ook in zou ik me er niet al te druk over maken en gewoon een dikke vinger naar die buurvrouw opsteken. was ik zo klaar mee met zo'n idiote mensen. Succes
die zegt dat het ook niet normaal is die heeft ook zoiets van laat zeueren maar komt nu gewoon een gesprek voeren hahaha en ik ga vanaf nu ook de dikke vinger aan dat mens geven want elke keer die irritatie is ook niet gezond denk ik dan
hoi lastig zeg z'n buurvrouw , maar waarom mag je niet aan je auto knutselen en niet buiten roken ???? moet je toch zelf weten . en inderdaad wat zegt de politie ervan (en wist niet dat die hiervoor nog kwamen) groetjes san84
nou vanwege de overlast zo gezegd en de rook die der irriteert terwijl haar hele huis stinkt alsof ze daar met 30man non stopt rookt:x
lastig zeg... maarja eens houd de politie ook op als iemand voor dat soort onzin hun opbeld... wat een zeikwijf zeg! zou zeggen steek lekker een sigaretje aan in je tuin en laat dat mens lekker zeuren... anders geef je haar ook een sigaret..... kan ze haar stres wegzuigen.......... denk dat in dit geval geen reaktie het beste is en voor de rest alles luchtig opnemen en er verder niets mee doen.... lekker laten gaan meid... er bestaan helaas van die zeikerds die zelf geen leven hebben en zich kapot vervelen en daarom een ander lastig vallen,...
uhu dat is ook wel een goed plan..pff hopelijk houd dit snel op want ik word gek van dat mens zeg der man is nog wel beetje normaal maar zij niet....
en wat zegt de politie dan, ik neem aan dat je toch gewoon mag sleutelen en een muziekje draaien, dat is toch geen overlast ofzo, trouwens overdag komen ze hier zoiezo niet pas als het muziek betreft na 22 uur.. Heel erg vervelend dat het zo moeilijk moet gaan zeg, kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van word!
Hebben jullie koop- of huurwoning? Soms is het mogelijk om via buurtbemiddeling oid of de woningbouwvereniging tot een gesprek te komen. Je woont in een woonwijk en daarbij horen bepaalde geluiden en geluidsnivo's. En daarnaast uiteraard de normale waarden en normen. Dit klinkt toch als een gevalletje "zeikwijf", maar dat zal ze van jullie toch niet gaan aannemen en mogelijk van een onafhankelijke derde partij wel. Sterkte ermee! Hebben iets dergelijks gehad met achterburen, die hadden gewoon keihard tegen de gemeente-ambtenaar gezegd dat ze ons hadden aangesproken op t gedrag van onze honden...... ja, anderhalf jaar eerder over iets heel anders :x Dus er stond ineens iemand van de gemeente op de stoep ivm overlast van onze honden. Mn vriend helemaal flabbergasted en uiteraard pislink. Ik heb met die man gebeld en gevraagd waar dit nu ineens vandaan kwam omdat we ons van geen kwaad bewust waren. Met onze naaste buren hadden we goed contact, zeker mbt de honden. En de enige die ik kon bedenken waren dus de achterburen, bleken het ook te zijn. Toen ik dus aangaf dat ze ons nooit hadden aangesproken over het "nieuwe" gedrag, heeft hij weer contact met hen gehad. Prompt stond ze de volgende avond op de stoep, goed gesprek gehad en aangegeven dat we er alles aan deden om overlast te voorkomen, maar dat zij zelf ook wat dingen hadden gedaan die niet door de beugel konden cq het gedrag verergerden. Wij hebben nl honden voor de africhting (vergelijk politiewerk) en als je dan een emmer water over de muur gooit vanwege geblaf.... ja dan wordt het dus alleen maar erger met die honden van ons
sorry maar dat is geen reden om te bellen ivm overlast hoor! En dan nog, dan is het gewoon een civiele zaak en kan de politie er ook weinig mee (in geval van schade bedoel ik)
Kun je niet eens savonds samen gaan aanbellen en die man aanspreken ( als daar dus wel goed mee te praten valt) En dan ook duidelijk aangeven dat jullie er nu wel klaar mee zijn. Dat jullie je niet meer in allerlei bochtten gaan wringen en dat ze maar lekker moeten blijven bellen als ze daar zin in hebben. Ik zou zelf lekker gaan roken en dan express voor hun deur denk ik... echt ik zou pislink zijn!!
als ik jou was zou ik haar een reden geven om te bellen kijhard hardstyle en een kwartier weg gaan terug gaan aanbellen als je nog een keer de politie bel dan doe ik dit iedere keer als ik weg ga kijken wat ze dan zegt ik zou echt laaiend zijn
hahaha jaah huurhuis we hebben een buurtbemiddelings gesprek gehad en dat schoot niet zo veel op ze noemde ons leugennaars en zei ook moet ik nog langer naar dit gezeik en leugens luisteren...nou en toen daarna kwam het der opneer dat zij elke keer bij ons aan de deur stonden nou niet dus....en inmiddels gaat vriendlief een gesprek aan vragen bj de politie om daar een gesprek mee aan te gaan of in iedergeval bij een gesprek te zijn met buurtbemiddeling..maar wij houden ons expres rustig..maar zij vind elke keer weer opnieuw iets om over te zeuren...is het niet over buiten roken dan over aan auto knutselen of over te veel bezoek...gaat dus gewoon nergens over
dat zou ook wel leuk zijn om te doen maar of het werkt? hahaha en die vent is zodra zijn vrouw der is ook niet meer zo normaal om mee te praten...en de wijk agent zegt ook wel dat het heel lomp is dat hij langs komt maar hij zegt ook dat ze moeten wel ff langs komen over dat soort een dingen ff uitleg geven enzo....
en straks als ik een kind heb bellen ze mischien opeens al kind veel huilt ofzo de politie of amk...zulk soort mensen zijn het....naja dat gevoel heb ik nu al gekregen
ja idd want ja daar doe je niets aan (als ze huilen dan, babies huilen nu eenmaal wel eens) vreselijk lijkt me dat zeg zo moeten wonen bah bah wat een gedoe!
Ik zou mijn box ( van de stereo ) tegen hun muur zetten en dan kijkharde HERRIE aanzetten en dan zelf in de tuin gaan zitten. Na 10 minuten weer uitzetten en boodschappen gaan doen.. als de politie 10x voor jan l*l geweest is, dan blijven ze vanzelf wel een keer weg.
ik vind het ook gewoon zonde van die politie tijd, eigenlijk moest ze een serieuze waarschuwing van hun krijgen (evt met boete) als ze weer onnodig belt en hiervoor hun van hun ECHTE werk afhoudt!