Hoi meiden, Ik vond het heel erg jammer dat er in ons oude topic niet meer gekletst werd, nu is hij ook gesloten! Ik wil graag met mama's van januari 2013 praten over onze kindjes. Zijn er nog mama's van januari 2013?
Ja hier!! Het lijkt hier niet heel actief te worden maar goed Hoe gaat het met jouw ukkie? Onze dochter loopt nóg niet, zucht zou wel handig zijn. Ze was zo snel met alles maar nu lijft het bij langslopen. Ach ja.
Hoi, Ik heb in dit topic nooit eerder gereageerd, maar ben wel moeder van een zoon die in januari 2013 is geboren! Ik zou het erg leuk vinden om ervaringen uit te wisselen!
Ja hiero! Hey Roosje! Hier een enorme driftkikker met een volume van heb ik jou daar. Verder enorm aan het klimmen en klauteren, rennen en praten. Heerlijk zo'n dreumes (al kan ik d'r af en toe achter het behang plakken ).
Hoi meiden, hoi Abri ! 😄 Ik zie julie berichtjes nu pas hihi.. Hier gaat het goed. Onze stouterd wil alleeeeeeen maar lopen. Pff soms word ik er wel gek van. Thuis klimt ze overal op. Klimt zelfs bijna uit haar bed. Ze wordt wel een pittig dametje..
Ja! Al van elf maanden zelfs. We hebben onze handen vol aan hem . Hij klimt op de bank, haalt (als hij de kans krijgt) de kastjes leeg en is gewoon een enorme boef Een heerlijk ventje dus! Willen jullie iets over jullie kroost vertellen?
Oef die van jullie lopen allemaal al? Ze was met alles heel snel maar bij langslopen blijft het al maanden.. Ik haar net van tussen de trap vandaan gehaald! We hebben zon ouderwetse daaitrap met een ijzeren hek naar boven met spijlen, traphekje lukt niet daarbij. Met mn oudste nooit problemen gehad.. Nu had ik even telefoon, ze speelde in de hal met de schoenen. Ik hoor gehuil. Hangt ze halverwege door de trapleuning!! Schrok me kapot, met 1 hand er af gehaald en een zakje snoep gegeven Ze begint ook cht dingen uit te halen ja. Ze is dol op de zandbak en trampoline, van mij mag het elke dag zonnig weer zijn!! Lekker in de tuin. Mn oudste is vandaag ook vrij dus als het droog blijft even naar et speeltuintje denk.
Ahhh meiske misschien is zij ook geschrokken. Het is nu wel opletten he. Mijn meiske liep met 10 maanden langs tafels, banken. Daarna dachten we ze gaat wel snel lopen maar werd bang daarna liep ze toch op haar 1e verjaardag. Nu wil ze alleen maar lopen. Pff hier is het een beetje fris..
Ja dat klopt, ik zette een stuk karton tegen de trap en waarschuwde haar, zelf zei ze al: Au au! Dus ze weet het al. Nopjespuzzels zijn hier favoriet momenteel! Maar afwachten wanneer ze hier gaat lopen dan! oudste was ook laat maar die was met alles laat.. ja hier ook koud.. niet veel aan zo.
Oh, wat zul je geschrokken zijn! Vorige week was ik op zolder bezig toen ik mijn dochtertje van vier de trap op hoorde komen. Ik schrok me kapot toen ik vervolgens hoorde dat haar kleine broertje mee was gelopen en ook de trap opliep Ik vloog naar beneden en kon nog net zien hoe hij als een balletje weer naar beneden rolde. Gelukkig was er niets aan de hand, hij huilde niet eens, maar mijn hart klopte in mijn keel.
@nedyse, oeiii gelukkig is er niks aan de hand.. Is echt gevaarlijk.. Wij hebben ook een zolder. Je gaat via een deur dus die is altijd dicht. Ow ja bij de voordeur hebben we ook een trap en we hebben een deur laten maken toen we verhuisd waren dus die is ook altijd dicht. Onze trappen zijn ook heeeel stijl dus ik wil niet denken dat ze valt ofzo het is echt gevaarlijk..
Het is zo gevaarlijk! Wij hebben (gelukkig) de trap in de hal, dus moet hij door een deur en dat lukt hem nog niet . Maar ja, als je zus dan de deur niet achter zich doet Maar je ziet het, gevaar zit in een klein hoekje. Ik (of mijn man) houdt hem nu ook nauwlettend in de gaten, want hij klimt echt overal op.
Ja oef nog één dus.. Onze trap is gelukkig met dik vloerbedekking bekleed, maar ik hield niet echt rekening met tússen de trap door vallen.. Niet meer alleen met de schoenen spelen dus! Hoe gaat het eten bij jullie kindjes? De onze kan echt álles op. Ze heeft allergieën dus niet alles kan maar ze is dól op aardappel gelukkig. In de nacht wordt ze nog standaard 1x wakker en nu met de hoektanden 2x. Niks aan maar je wend er gek genoeg aan. Heb soms nachten lang met haar opgezeten/gelegen toe ze klein was dus dit is al heel wat Maar voel me constant moe eigenlijk. Ben daardoor koffie leren drinken haha.
Haha, mijn zoontje is net een vuilnisbakje . Hij eet echt álles. Wel fijn, hoor, dat hij een goede eter is. Mijn moeder werd vroeger wanhopig van mijn zusje. Die at alleen maar macaroni met Maggi Gelukkig zijn het hier altijd allemaal heel goede eters geweest. Tussen de trap door had ik dus ook echt niet verwacht, hoor! Hebben jullie verder nog kinderen behalve jullie januari 2013-boefjes ?
Oei daar zou je inderdaad niet goed van worden.. De twee van mijn zus eten ook zo slecht. Je doet er niet veel aan.. Gelukkig hier goede eters! Nou ja wij hebben dus nog een dochter die nu een half jaartje naar de kleuterschool gaat
Hé, dat is toevallig! Mijn dochter is in februari vier geworden en gaat sindsdien naar school. Ook een hele ervaring op zich . En - schrik niet - dan heb ik er nog twee: een dochter van tien en een zoon van acht. Een hoop drukte, maar o zo gezellig!
Schrikken? Manlief heeft 11 broers en zussen en ik 6 Zou het ook wel willen maar ik vind het nu al pittig.. Vooral het afgelopen jaar. Ik moet wel moeder kunnen blijven en niet een afgebrande sjacharijn.. Maar moeilijk vind ik dat wel.. Ja een hele belevenis he, hier was het eerste twee weken prima en ineens heel bang op het plein voor de grotere jongens. Inmiddels gaat het weer een stuk beter. Leren gaat super.
Hier kan ze gelukkig heel goed en veilig zelf de trap op. Hebben beneden geen hekje, boven op de overlopen wel in verband met naar beneden vallen tijdens spelen. Ze maakt ook zelf deuren open en de klinken kunnen niet omhoog: heel handig haha. Eten gaat hier super. Lust alles en eet heerlijk zelf. Alleen dat driftkikker gedrag oei.. Andere twee kunnen er ook wat van, dus jullie kunnen je vast wel een beetje voorstellen hoe dat gaat
Oef! Wij zijn nu wel klaar, hoor. Denk ik Ik vind het heerlijk om zo'n groot gezin te hebben, maar ik had vroeger nooit kunnen bedenken dat ik zo veel kinderen zou krijgen. Het is druk, maar wel heel gezellig. Manlief neemt het grootste deel van de verzorging op zich. Ik ben er voor de leuke dingen