Met montagekit inderdaad. We hebben eerst geprobeerd met Tesa Powerstrips, maar doordat onze muren niet egaal zijn, bleef dit niet plakken. Dus toen hebben we de boom met montagekit op de muur gemaakt. Waarschijnlijk hebben we wel een probleem als de boom er ooit af moet: het zit nu zo vast dat ik denk dat het stucwerk van de muur af komt als de boom er af moet. Maar ach, dat is een zorg voor later .
Wij hebben het met dubbelzijdig tape gedaan! Boom hangt nu al zeker een jaar, en nooit problemen mee gehad! Bij de bekende bouwmarkten heb je verschillende soorten sterk tape, je betaald wel, maar werkt super! Ik vind het namelijk zonde om het met montagekit te doen! Als je de boom er ooit weer af moet halen, ziet je muur er namelijk niet meer uit!
Dat dubbelzijdig tape, werkt dat ook op een niet egale muur? Wij hebben glasvezelbehang waar zichtbaar structuur in zit..
Tesa Powerbond heeft voor verschillende materialen en verschillende oppervlaktes dubbelzijdige tape. Ik heb zelf zelfs zware houten lijsten tegen een gestucte muur geplakt met Tesa Powerbond en dat hangt al zeker een half jaar. Soms voel ik nog wel even voor de zekerheid, maar ze zitten echt stevig vast.
hier de dubbelzijdige tape van de action. Werkt super ook op glasvezelbehang. Ik heb wel de stukken helemaal volgeplakt aan de achterkant.
Hier dubbelzijdig klittenband. Hadden we nog liggen toevallig. Maar anders werd ons geadviseerd om pattex te gebruiken. Succes ermee!!
Wij hebben het met een schroef gedaan. Op de schroef hangt ook een vogelhuisje, dus je ziet er niets van.
Ik kreeg de tip om in plaats van montagekit, siliconenkit te gebruiken. Dan kan later de boom nog van de muur zonder dat het stucwerk meekomt.
Wij hebben ook dubbelzijdig tape gebruikt, werkt perfect! Je hebt verschillende soorten, ook speciaal voor een niet-egale ondergrond.