Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar ledikantdekens en -lakens voor een meisje Wie heeft er nog wat leuks liggen? Ik hoor het graag! Groetjes Liesbeth
Ik heb nog een aantal dekentjes liggen en ik heb nog een roze dekbedovertrekje: http://i988.photobucket.com/albums/af8/eveline410/kleding/dekbed-3-kleiner.jpg
Ik heb nog een leuk setje, die is hier niet te krijgen! Komt uit turkije en nooit gebruikt, zoooo cute! pb me je email dan mail ik je de fotos vd lakentjes die ik heb
Amy82, bedankt voor je reactie! Ziet er heel leuk uit, maar ik zoek toch meer roze (alhoewel de lakentjes niet per sé roze hoeven te zijn, maar de dekens liefst wel)! Snoopy82: ik pb je mijn mailadres, ben benieuwd naar de foto!
Sorry, ik zoek echt dekens ipv overtrekjes (wat een zeur hè, hihi )! @ all: ik ben nog steeds op zoek!
ik heb er nog wel een aantal liggen een rose met hartjes van prenatal en een met blokjes bruin,wit en donker bruin als je intresse hebt wil ik best wat fototjes neer zetten hoor het graag en heb ook nog lakentjes
zal morgen gelijk fototjes voor je toe doen kan nu haar kamertje niet op anders had ik gelijk fototjes voor je gemaakt
Hoi! Ik heb nog een oranje ledikantdeken liggen met 2 bijpassende lakentjes (één met oranje strepen en één met oranje tekst LIEF).
Ik heb nog een roze geblokte deken van prenatal. Ziet er nog erg goed uit, Het zijn grote blokken. Mocht je belangstelling hebben dan zal ik even een foto voor je maken. Ik hoor het wel!
Leuk, dat roze setje! Ook een roze matrashoes erbij, toch? Of zie ik het verkeerd? Wat zou je ervoor willen hebben?
Als je een foto wilt plaatsen, graag! Heb je er ook een lakentje bij toevallig? Ben ook benieuwd naar de vraagprijs @ anderen die nog hadden gereageerd: ik zoek echt roze dekentjes met bijpassende lakentjes, sorry! Wel bedankt voor de reacties!
Er zit verder geen laken oid bij. Ik had gewoon witte lakens en matrashoezen van de hema. Die zijn niet zo prijzig. Maar die gebruik ik nu voor mijn zoon. Ik zal morgen ff een foto maken en plaatsen.
was je nog op zoek, ik heb deze deken. De ene kant roze en de andere kant wit. Daarbij zit een soort hoes waar je het dekentje in kan doen. Dan zie je zeg maar het roze ligt door de hoes heen.