Kennen jullie de film film My Girl nog? Ik heb die film 100 keer gezien toen ik een klein meisje was. Nu was ik laatst in een nostalgische bui en heb de film weer gezien en realiseerde ik me dat ik helemaal vergeten was dat zij Vada heet in de film. (http://www.youtube.com/watch?v=qMVMBb1ZCAo) Vroeger vond ik dit een geweldige naam! Maar dan geschreven als Veda. (betekenis: heilige wijsheid) Mijn vraag is....wat vinden jullie van de naam Veda? Bedankt alvast!
Mooie film he! Heb ik heel wat kindertraantjes bij laten vallen Ik vond het toen ook een mooie naam, verder nooit gehoord. Ik zou de naam zelf nooit geven, maar het is geen lelijke naam. Ik lees dat je net bij de Gyn. bent geweest. Moet je nu beginnen met de injecties?
Iemand op het forum (die ik ook in het echt ken) heeft haar dochtertje ook Veda genoemd. Ook naar aanleiding van die film! Ik vind het echt een hele mooie naam! Liefs
Nee sorry, ik vind het niks, klinkt als een schoonmaakproduct. (edit): ik weet al waarom, het doet me denken aan Vileda
ik vind het een hele leuke naam. het kan aan mij liggen maar ik vind Veda zo raar staan terwijl het wel heel leuk klinkt Snappen jullie het nog
oja die film: keken we in de brugklas tijdens het filmweekend, vond het zo`n mooie film. De Naam Vada vind ik mooier dan Veda, dat vind ik er eigenlijk een beetje gek uitzien. Maar mijn smaak is het niet
ik vind het wel mooi.. doet me ook denken aan de naam Neva - niet alledaags, maar niet raarklinkend ofzo. ik vind Veda ook mooier dan Vada.
ohhh geweldige ontroerende film, die wil ik ook nog eens gaan kijken Doordat Vada zo een leuk meisje is vind ik de naam ook meteen leuk. Ik weet alleen niet of ik zelf mijn kindje zo zou noemen maar ik zou zeggen doen Stoer maar heeft ook iets liefs vind ik.