Gezocht: babyspulletjes

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door mamastarlight, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, ik heb de foto's in mn album gezet, dus daar kun je kijken.
    Als je nog vragen hebt, je weet me te bereiken ;)

Racebabe

2. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb een box die voor een prikkie weg mag! Hij is zelfgemaakt, het is een ronde en hij is nogal groot (doornee 1.20m). Hij is met een speciale constructie in hoogte verstelbaar.
    Wij hebben zelf nog een baby van 3 maanden, maar we gaan verhuizen naar een huisje met een schouw in de woonkamer, en hebben verder best grote meubels, zodoende kan ik de box daar moeilijk kwijt (schouw en kachel nemen nogal prominente plaats in). De box is gemaakt door iemand die alle veiligheidsnormen heeft gehandhaafd, en onze dochter heeft er heerlijk in gespeeld tot ze 1,5 jaar was (daarvoor is ie ook echt groot genoeg!). Laat maar weten als je intresse hebt!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey lieve meiden,

Dank je wel voor jullie leuke reacties.

Echter ben ik na lang wikken en wegen tot dxe conclusie gekomen dat ik niet meer verder voor ze ga zoeken. het wordt simpel weg niet getolereerd en dat vind ik heel erg. ik heb ze nu twee grote dozen met kleertjes gegeven en daar laat ik het echt bij.

de spullen die hier nog op staan wil ik nog even naar kijken, eventueel voor mezelf indien jullie het daarmee eens zijn.

Sorry lieverds....

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oh meid toch, probeer je wat goeds te doen en dan wordt het niet gewaardeerd...
    Dan ga ik advertentie plaatsen voor de spulletjes van mij, mocht je voor jezelf nog belangstelling hebben, let me know :)

Racebabe

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Bedoel je een babyfoon?
    Ik heb hier een babyfoon van Philips liggen. Ik kan ze moeilijk horen omdat ik slechthorend ben.
    Ik heb nu nieuwe babyfoon thuis die speciaal voor doven en slechthorend bestemd is.

Interesse? Bieden maar als je het wilt, stuur me maar een pb'tje.

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    verder lezen is ook een vak... :rolleyes:

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik doe deze op slot, aangezien ts niet echt verder meer wil zoeken. Wil je toch nog iets aanbieden, pb haar dan even.

Deel Deze Pagina