Wie o wie heeft er zo'n Nestlé beertje als op de foto liggen, die niet wordt geknuffeld/gebruikt?? Mocht jij diegene zijn dan heb ik daar zeker wel interesse in voor mijn zoontje! Het is inmiddels zijn favoriete knuffeldoekje en ik zou het zo fijn vinden om een 2e voor hem te hebben. Ik heb hem toen gratis gekregen, volgens mij zat hij in de blije doos. Het gaat wel specefiek om dit type van de foto, met de witte bolletjes als handjes en voetjes. Hij sabbelt hier altijd op . Ik hoop dat iemand hier van ZP er één voor me heeft.
Hoi ik heb hem niet voor je want hij is hier ook favoriet maar ik heb nestle een email gestuurd met de vraag hoe ik eraan kan komen en 2 dagen later werd hij gratis thuis gestuurd. Misschien dat je dat ook kan proberen.
Dat zijn snelle reacties !! Ik heb je een pb gestuurd linnepinneke. En Lieve Sophie bedankt voor de tip.
Je hebt weer PB terug hahaha heb hem gelijk even opgezocht voor je! Aan 1 knuffeltje heb ik toch nix met 2 jongens haha ze willen de hele tijd hetzelfde hebben hahaha
Hallo, ook hier hetzelfde verhaal. Is er nog iemand die zo'n beertje heeft gekregen en hem niet gebruikt. Mijn schatje is er nl dol op Gr een trotse mama
@ Lusaru: ik heb er ook nog wel eentje liggen! Eigenlijk gekregen voor de nieuwe baby in zo'n gratis doos idd, maar ik kom om in al die tutteldoekjes/knuffeltjes, etc. Je mag hem hebben tegen de verzendkosten! Mijn oudste heeft hem wel 1 of 2 keer te pakken gehad, dus volledig ongeknuffeld is hij nog niet, maar hij zal hem niet missen. Ik kan hem eerst even voor je wassen (niet dat ie erg vies is hoor ), maar wellicht doe je dat liever zelf i.v.m. jullie eigen luchtje! Laat maar weten!
Ik heb er twee (van beide zwangerschappen nog) nieuw in de verpakking. Wie ik er blij mee mag maken... pb-tje!
Wie er nog eentje of twee zoekt, ik heb er twee net gekregen in mijn zwangerboxen van de etos! (En als ik heel goed zoek heb ik die uit de doos van twee jaar geleden vast ook nog wel....) pb maar als je interesse hebt.... EDIT; die van zijn vergeven...
Ik weet niet of mijn voorgangers al voorzien zijn. Anders heb ik ook nog interesse. Wij hebben er zelf 2 maar een derde is wel handig. Zoonlief sabbelt graag op de witte voetjes en met slapen ligt hij tegen zijn wang. Dus als iedereen voorzien is houd ik mij aanbevolen.
Ik meld me ook hier voor een beertje, want mijn dochtertje heeft deze verkozen als favoriete slaapknuffel. Dus wie heeft er nog een liggen? Het liefst wil ik er nog twee bij, dan kunnen ze af en toe in was. Ik wil ze dan wel ruilen voor een volle Etos spaarkaart!
Jullie kunnen altijd nestle zelf even mailen. Ik heb ze 2 weken terug op een donderdag gemaild en had vrijdag een knuffeltje in de bus liggen