Heeft er iemand misschien een babybjorn buikdrager liggen die er niets mee doet en voor een lief prijsje wil verkopen? Heb de mijne weggegeven na de geboorte van Jayden maar zou er toch wel weer graag 1 willen
@Jedalin waar woon je en wat voor kleur is hij? @Lala87 heel lief maar ik wil er echt graag 1 van babybjorn, toch bedankt.
Ik heb nog een nieuwe van BabyBjorn. Maar 1 keer gebruikt, maar ik vond/vind het niet fijn. Zeg maar wat je er voor geven wilt. Het is trouwens een donkerblauwe.
Ik heb een zwarte, slechts 5x gebruikt. Ik wil er graag 30 euro voor. Marktplaats.nl > Baby bjorn buikdrager - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
Ik heb er ook eentje, dezelfde als jedalin op de foto heeft staan. Mag weg voor 17,50 euro, voor die prijs kom ik hem brengen (als je tenminste niet al teveel haast hebt, want vrienden van ons wonen in Cuijk, dan kom ik bij je langs als we daar op visite gaan).
De mijne is voor 5 euro: Marktplaats.nl > Babydrager Baby Bag - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken