Gezocht : Betrouwbaar , redelijk betaald thuiswerk ?

Discussie in 'De lounge' gestart door MelMel, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hallo allemaal !

Het onderwerp zegt het al.
    Ik vraag me ook af voor de mensen die thuiswerk doen wat voor werk je doet en via waar je het werk hebt gevonden.

Liefs Melanie

2. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Dat wil ik ook wel eens weten. Ben al jaren op zoek maar nog nooit iets gevonden wat echt in kannen en kruiken was. Of een duur "startpakket" kopen. Of eerst bellen naar dure 0900-nummers zonder ergens uit te komen... Ik kan me niet voorstellen dat je eerst moet betalen voordat je mag werken. Da's toch de omgekeerde wereld???? Ik ben benieuwd naar de reacties!

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi ivp ,
    ja dat lijkt me idd een beetje raar !
    Ik heb wel eens op z,n checksite gekeken van thuiswerk waarin staat dat je niet hoort te betalen voor wat dan ook om aan het werk te kunnen , als je dat wel moet zijn het vaak oplichters.

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Zou thuiswerk ook via een uitzendbureau gaan ?

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik doe thuiswerk, ik verkoop parfum vanut huis .. Erg leuk .. als je meer info wilt dan moet je me maar ff een pb sturen dan kan ik je meer uitleggen :D

EDIT: Bij ons koop je ook een starterspakket, want je moet je klanten natuurlijk wel laten zien wat je verkoopt ..

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik werk thuis als telefonisch enquêteur, pb- me maar als je meer wilt weten. Het bevalt mij goed, het is geen vetpot, maar daar tegenover staat dat ik geen reistijd, reis-, kinderopvang- en hondenopvangkosten heb. En je hoeft dus geen dingen aan te smeren, zoals bij telefonische verkoop.

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    chantal ik heb je een pb gestuurd ! :D

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Yo , ik heb jou ook een een pbtje gestuurd !

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

Deel Deze Pagina