Hallo dames, Wie herkent dit? Tot nu toe had ik best veel energie. Sliep niet heel goed, maar kon het altijd prima uit. Maar nu hele weekend en vandaag, ondanks uitslapen ik kan blijven slapen! is dat normaal met deze termijn? Ik moet nog twee weken werken. Zag dat vrijdag nog prima zitten, maar vandaag weet ik niet hoe ik dat zou moeten doen
ja ik herken het. vooral sinds vorige week, ook 33 week dus. ik ga bijna elke dag terug naar bed, en slaap dan ook. ik hoop alleen niet dat het mijn dag en nachtritme omdraait zodat ik 's nachts niet meer slaap. dus nu en dan ga ik een dag niet. vannacht heel erg slecht geslapen omdat ik steeds buikkrampen had, dus heel moe vanmorgen en daarom toch weer naar bed gegaan. daarna voel ik me vaak veel beter. het schijnt normaal te zijn deze laatste weken. ik zou zeggen, luister naar je lichaam en en geef er aan toe (als dat kan natuurlijk). wordt zelfs geadviseerd, las ik. succes met de laatste loodjes! wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ja, aan toegeven dan maar. Soms best lastig. Omdat ik tot voor kort nog best veel energie had. Maar ik heb dit weekend ook best wat geslapen en ga 's avonds op tidj naar bed. Zie dat jij ene dag voor mij bent uitgerekend; ik dus 2 oktober. Spannend! Van mij mag het best met 38 weken komen Veel te nieuwsgierig.
Ik heb dat van week 32 tot week 34 gehad, inmiddels heb ik weer weer een beetje energie maar niet zoveel als ik zou willen
eigenlijk ben ik 30 sept. uitgerekend. banner klopt net niet helemaal. ja spannend he! ik ben ook zo nieuwsgierig en ik ben ongeduldig inmiddels...hihi! maar tegelijkertijd zie ik ook op tegen de bevalling...die mag wel geweest zijn wat mij betreft.