Speelgoed, boekjes,spellen, knuffels etc... Wie kan ik blij maken?

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Channie32, Dec 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    #1 Channie32, Dec 8, 2012
    Last edited by a moderator: Jan 6, 2013
    Hallo rond deze tijd van het jaar puilt me huis altijd uit met speelgoed etc..nu heb ik al 2 vuilniszakken met boekjes,spellen, knuffels etc waar mijn kids gewoon niks meer mee doen..net weer nieuwe lading met Sinterklaas gehad..wil er graag iemand blij mee maken die het gewoon niet zo breed hebben..of Miss iemand een ander weet..of een instantie ofzo? Hoor graag van jullie..zou wel fijn zijn het opgehaald kan worden opsturen word lastiger..woon in den haag! Doeg

2. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,291
    263
    83
    uh mij hahaha...

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou, mijn nicht en haar man hebben een huis in het oosten van Hongarije. Ik geef ze met regelmaat kinderkleding, speelgoed, dekens en al dat soort dingen meer mee omdat ze ( de kindjes die daar wonen ) daar helemaal NIKS hebben. En daarvan weet ik zeker dat het goed aankomt.
    Dus mocht je aan een ´goed doel´ willen geven, en zeker willen weten dat het goed terecht komt.... :)

4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Welke maat kleren en voor jongen of meisje? Of in het algemeen voor de kinderen in hun omgeving? Zal deze week de jongens hun kast opruimen en kom vast wel wat tegen. Heb wel dekens nog voor in een ledikant

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier is de voedselbank er erg blij mee.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Voor allerlei kids in hun omgeving. Ik geef altijd van alles mee.
    Maar ook gordijnen, dekbedden, kussens.
    Ik zie haar vanavond weer, zal even vragen of ze nog iets specifieks nodig hebben.

7. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ohh super kan een van jullie het wel opkomen halen? Ga van de week ook even de kleren uitzoeken Miss daar ook nog wat tussen zit..mijn kids zijn nu 7 en 9 dus gaat om de maat 122 jongen en meisje ongeveer 152..

8. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Je hebt pb :)

Share This Page