Onderzoeken na herhaalde miskramen?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Eleandra, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleandra

Eleandra Lid

19 jul 2012
    37
    0
    0
    Fulltime aan het werk als Management Assistant.
    Helmond
    In sept 2010 beviel ik van onze dochter, na een zware zwangerschap kwam zij gelukkig gezond en wel ter wereld.

In juni vorig jaar waren we toe aan een tweede kindje. Al vrij snel werd ik zwanger en eind november verloor ik het vruchtje met 10 weken zwangerschap.

In januari bleek ik weer zwanger. We waren er niet heel bewust mee bezig geweest, maar zoiets laat zich toch niet plannen schijnbaar. Het gevoel was van begin af aan goed, maar afgelopen vrijdag begon ik weer te bloeden. Het begon precies hetzelfde als bij de miskraam, dus we mochten direct bij de verloskundige komen. Deze constateerde een prima beeld van een prille zwangerschap: het hartje van het vruchtje klopte goed en alles zag er prima uit, we waren zo'n 6 weken zwanger.

Toch is er iets mis gegaan, want gisteren ben ik ook dit vruchtje verloren...

Nu ben ik heel erg bang dat deze miskramen te maken hebben met het spiraaltje wat ik heb laten plaatsen in januari 2011. Dit spiraaltje is in juni verwijderd en dat deed verschrikkelijk veel pijn, ik viel bijna flauw. Ik ben heel erg bang dat er iets beschadigd is geraakt oid...

Nu moeten we volgende week weer bij de verloskundige komen voor controle en gaan we dan praten over het verdere verloop. Ik wil alles graag laten onderzoeken in het ziekenhuis, ik durf zo écht niet nog een zwangerschap in.

Wie heeft er ervaring met onderzoeken bij herhaalde miskramen? Is er bij jou/jullie ook een reden voor miskramen uitgekomen?

2. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaringen met miskramen (gelukkig)!
    Wil je wel veel sterkte wensen en een knuff geven.. Is niet niks allemaal!

3. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Ik heb zelf geen ervaringen met onderzoeken, misschien dat je beter even in het forumdeel miskraam (onder zwanger) vragen, daar zitten veel dames met herhaalde miskramen en onderzoeken...

4. logo

logo Niet meer actief

Vervelend verhaal zeg.
    Ik heb 2 miskramen gehad, maar door Daan* zat ik al in de medische molen. Ze hebben na de miskramen volgens mij een chromosoomonderzoek, stollingsonderzoek en een echo gemaakt. Ik weet het niet heel precies meer want we hebben zo veel onderzoeken gehad.
    Hier is allemaal niets uitgekomen.
    Als meer wilt weten hoor ik het wel.

Deel Deze Pagina