Bon Veluwse bron uit Felicitas/Etos babybox

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door papayo, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papayo

papayo Lid

7 apr 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik begreep dat er op het moment in de babydoos van felicitas een bon zit voor gratis entree bij Sauna de Veluwse Bron. Is er iemand die deze bon gehad heeft en hem niet gebruikt? Zou ik hem dan mogen overnemen?

groeten
    Papapyo

2. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Als het goed is heb ik vanavond de doos in huis. Dan zal ik voor je kijken of de bon er in zit.

3. papayo

papayo Lid

7 apr 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is heel fijn, dankjewel.

4. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik heb gisteren de doos gehaald en hier geen bon. Mijn vriendin heeft ook een doos gehaald voor haar zelf en ook zij heeft geen bon. Het valt me wel op trouwens dat de dozen verschillen van inhoud. Ik had veel zwitsalprodukten en zij helemaal niet.
    Wat zat er in jullie doos ?

5. papayo

papayo Lid

7 apr 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gek, hier zaten helemaal geen zwitsal producten erin. Er zat in: bon van de veluwse bron en wat voedingsproducten van nutricia, fruittoetje en nog iets. Verder het kleine potje sudocreme en veel reclame folders en tijdschriften.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb de doos vorige week opgehaald en geen bon van de veluwse bron. er zat etos buikcreme in kleine tube, een tut doekje, een flesje, en een speen. verder veel leesgerei.

7. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik had geen bon en ook veel zwitsal producten. Billendoekjes, klein tubetje zinkzalf, billendoekjes doos, twee luiers, een tubetje etos buikcreme, een chicco fles, difrax speen en een vreselijk slabbetje van nestle.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    hier ook geen veluwse bron bon helaas

Deel Deze Pagina