Hoi dames! Ik hoop dat het hier goed staat... Ik vroeg mij af of er iemand toevallig nog een box heeft.. waar je vanaf wil oid... Ik ben namelijk nog op zoek naar een box maar vind die dingen nieuw uit de winkel zoo duur eigenlijk! En zo lang worden ze over het algemeen niet gebruikt... Dus ik dacht misschien heeft iemand er nog een staan voor een leuke prijs ofzo... Ik woon in Rotterdam
haha ik zie op marktplaats de bomen door t bos nooit ZOOOOVEEL dingen haha Maar k zal maar eens een poging gaan wagen
Ik zeg ook marktplaats! Ik heb die van ons ook op marktplaats gekocht voor 30,- incl boxkleed van jollein. De box kost nu bij babydump nog 139,- en het boxkleed cq. 40 euro! Ik heb een goeie koop gedaan, dacht ik zo Ohja, hij ziet er echt nog goed uit! Ook het boxkleed
oww die is zeker mooi! En voor een heleeeeeee goeie prijs! haha Hmm zag er net wel een op marktplaats.. en zilveren.. pff ik wil weer teveel haha 65 euro..... is toch niet helemaaal wat ik in gedachten had.... haha Als k een simpele zwarte neem zijn ze goedkoper.... Dilemma! haha
Typ je postcode en niet verder dan 15 km in. Dan krijg je al veel minder zoekresultaten. Dat lijkt me handiger zoeken
Ik selecteer altijd een beetje bij mij in de buurt.. en dan zoek ik op wat ik mooi vind. Bijvoorbeeld een witte box, dan kijk ik alleen naar de witte van..... een bepaalde prijs wat je er max voor uit wil geven!
Ik heb mijn box ook van marktplaats, 5 euro! Zoeken op box en dan verfijnen op woonplaats, en maximale afstand.
Ik wilde het net neer zetten Maar ik heb ook gewoon gezocht op onze postcode en dan max. 10km Uiteindelijk gewoon op gehaald in onze eigen woonplaats..
Er staan wel veel dingen op marktplaats maar je kunt ook redelijk makkelijk zoeken. Boxen heb je zo gevonden onder kinderen/meubilair. Nog een tip: kijk elke dag even bij de nieuw geplaatste items. Zodra je iets leuks ziet moet je gelijk reageren anders is het weg. Binnen no time heb je dan een leuke box. Bij mij was het binnen een half uur gepiept; dezelfde avond hebben we de box nog in Charlois gehaald. 50 euri! Zodra je de smaak te pakken hebt ben je niet meer te stoppen. Ik heb alle babymeubels van Marktplaatst gehaald.... Veel plezier!