hallo, ik ben op zoek naar broekjes in maat 68/74 die geschikt zijn voor een gipsbroekje. wie o wie kan mij verder helpen? groetjes joyce
misschien de broekjes van simply colors? ik zou wel een maatje groter pakken met een gipsbroekje als dat je dochtertje nu heeft !
Zijn wel mooie kleertjes , maar wel erg duur .. Alsje gewoon een soepel broekje pakt en dan 1 of 2 maatjes groter , ben je er ook ..... Wel een hele mooie site trouwens
hallo, bedankt voor de tips! die site had ik inderdaad ook al gevonden, maar vond ze wel een beetje duur. gewone broekjes van een paar maatjes groter past ze helaas niet, haar beentjes zijn namelijk behoorlijk breed gegipst. ik hoopte eigenlijk dat iemand zelfgemaakte broekjes had, met klitteband aan de zijkant die ik kon overkopen. gelukkig gaat de tijd best snel en hoeft ze nog maar 4 weken in het gips, dus we zijn al aan het aftellen! groetjes joyce
Zelfs als je niet handig bent met de naaimachine kun je zelf makkelijk klittenband erin naaien. Bij de zeeman en goedkoop broekje kopen om te proberen en je zult zien dat t niks voorstelt. Wel fijn dat zeg dat t niet heel lang meer duurt.