hallo allemaal, Bij het kraampakket van groene land zat een soort van oranje knuffel. Beetje kussentje achtig. Vreemd ding. Iig is het Fenna haar favoriete knuffel. Welke knuffel we haar ook geven, ze komt iedere keer weer terug bij dat vreemde oranje ding. Hier hebben we er natuurlijk maar 1tje van, en hij begint ondertussen een beetje vies en vaal te worden. Is er iemand die zo'n knuffel over heeft en ons er aan kan helpen? Alvast bedankt voor de moeite!
kan je het niet na vragen bij je verzekeraar? mss dat zij je een addres kunnen geven waar ze hem vandaan kunnen halen.
Het is idd de hond met de lap. volgens mij heet ie Tekko (Rox, volgens mij is dat idd natalis) Janina, Mason, wil jij ze toevallig alledrie kwijt? (ben ik meteen voorzien) ik PB je wel even.
Liza, mocht je nog meer nodig hebben, via de site van Natalis.nl (babyshoppen dacht ik) kan je ze ook kopen!
is het een hond achtig knuffel ? die je ook gebruikt kan worden als spuugdoek? Dat stond bij mij namelijk in de brief.
die van ons is al stuk en nog nooit gebruikt! had hem met nog wat nieuwe babykleertjes in de wasmachine gedaan (kort programma) maar overal zag je al de vulling erdoor komen.
ik kijk net op babyshoppen.nl en zie dat de menzis apentutteldoek ook binnenkort weer leverbaar wordt via hen!!! 8) 8)
Super bedankt voor alle reacties. Ik heb er nu 4 in bestelling. . Ze gaan idd ontzettend snel stuk. Erg balen. Maarja, ze is er zo lief mee.