takkie knuffel gezocht(die van de hema)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door KayaLola, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar de grote takkie knuffel van de hema(jip en janneke)

wie weet waar ik deze nog zou kunnen vinden?

2. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik in het Hema filiaal vragen of ze hem niet in het magazijn hebben liggen. Ik heb gewerkt bij Hema en het magazijn is vaak groter (lees: veeeeeeel meer spullen) dan de winkel. Als er een nieuwe opmaak komt dan verdwijnen spullen in het magazijn voor eeuwig bijna. Daarom hebben ze nu her en der hema outlets omdat het de spuigaten uitloopt.

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik wilde zeggen, online. Maar ik zag net dat hij in de webwinkel was uitverkocht...

4. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou had het hier en in omliggende plaatsen al gevraagd maar nergens hebben ze hem meer (zeggen ze)

5. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Je bedoelt toch die grote Takkie knuffel van 39,95 (meen ik)? Ik wil wel kijken hier! (Drenthe)

6. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd..
    thnx:D:D:D

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Heb ik destijds voor die witte Hema knuffel hond gedaan maar geen enkel filiaal kon me helpen,en het hoofdkantoor was best onvriendelijk vondt ik.
    Was net een week of 2 eruit en de man aan de lijn zei dat ik maar een andere moest zoeken voor zoonlief want ze waren nou eenmaal weg.
    En toen ik vroeg wat er dan met de voorraad gebeurde die ze eventueel nog hadden kreeg ik te horen dat het Hema beleid daar niks over kon zeggen.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'te koop gevraagd'

9. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871