Wie o wie heeft nog een Lodger doekje uit de Blije Doos en doet er niets mee? Mijn dochtertje is helemaal gek van dit doekje maar met 1tje kom ik niet ver vandaar mijn oproepje.
welk doekje is dat? ik heb wel dat groene met witte doekje wat volgens mijn een spuugdoekje moet voorstellen. er zat er ook een slabber van in is het dat? die kan je anders wel van mijn krijgen hoor als je dit bedoelt ik heb namelijk geen andere doekjes gehad.
Het is een mintgroen doekje met gele stippen erop. In het midden zit een witte lus met daarop www.lodger.com en deze zat in de blije doos.
Bij mij wel....heel leuk doekje....voor mij ook nieuw, bij de vorige (net 1 jaar) zat het er nog niet in....dus veel hebben het nog niet denk ik. Succes.
Lovewinnie het is een klein vierkant zacht doekje met een lus eraan. Mocht dat zijn wat je hebt dan wil ik hem uiteraard heel graag hebben.
Weet niet of je wel eens in de buurt van haarlem bent? Heb hem namelijk ook, weet niet welke kleur. Maar heb al zoveel tutdoeken. Ben helaas niet in staat om hem op te sturen. (woon in slachthuisbuurt)
ik heb ook zon doekje er doe er niets mee en kan hem eventueel wel voor je opsturen laat het maar weten
Lieve meedenkende dames, ik heb inmiddels van Lodger een pakketje doekjes gekregen dus ben voorzien. Thanks!