Hallo allemaal, Wie is er weleens op de Huttenheugte geweest?zoja wat zijn jullie ervaringen? Wij willen met ons dochtertje van 2 gaan. En gelijk dagje Plopsaland aanrader? Ik zie graag die (leuke) reacties tegemoet Groetjes karin
Ik vind de huttenheugte super! Vooral een heel mooi en groot bad voor de kleintjes. Wij zijn in juni naar het meerdal geweest omdat we s wat anders wilden maar vonden met name het zwembad echt stukken minder daar. Plopsa zijn wij niet geweest, maar huttenheugte is echt hartstikke leuk hoor!
Ja huttenheugte is super vorig jaar geweest en gaan nu in april weer 1 tip neem een meerdagenpas bij Plopsaland kun je bijboeken voordat je gaat is net zo duur als 1 dagje!
Wij wonen er vlakbij dus zijn er regelmatig een dagje te vinden. Prachtig zwembad ook voor de kleintjes. plopsaland is leuk maar alleen als je kindje langer dan 96cm is. Anders mogen ze bijna nergens in.
Vorig jaar ben ik er nog geweest met mijn zoontje en voor hem was het erg leuk, Plopsaland ook! Mijn zoontje was trouwens ver onder de 96cm en kon in nog best veel attracties in Plopsaland hoor, scheelde ook best wat geld want wat vragen ze veel geld voor dat park zeg!
Wij zijn er eind vorig jaar geweest. Zwembad is super en de sfeer op het park is ook fijn. Wij hadden het niet getroffen qua huis. Erg vochtig, stinkende wc ruimte, schimmellucht op de kamer(s). Hebben die ook aangegeven, toen is de wc nog een keer schoongemaakt maar urine lucht zit gewoon in de tegels dus die kreeg ze niet weg. Tegen de vocht hebben we een vochtvreter gekregen en moesten we de ramen open zetten en de verwarming hoog maar dat was te koud vonden wij. Ik heb tijdens het uitschenken dit nog een keer aangegeven en we hebben een waardebon gehad voor ons volgende verblijf. Opzich netjes geregeld dus.
Superleuk park ! Wij hadden een superleuk huisje aan het water, de sfeer was goed, leuk zwembad, leuk park .........niks op aan te merken. Er waren ook genoeg leuke dingen te bekijken in de buurt en idd plopsa dichtbij.
Erg leuk, en via CP kun je dus vooraf een meerdagenpas kopen. Betaal je hetzelfde als de normale entree, maar kun je er gedurende je verblijf iedere dag in.
Wij zijn toen indertijd 1x met z'n allen geweest (6en) en later is mijn man nog 2 x voor 2 uurtjes met de oudste van toen 3 geweest. Die vond het helemaal geweldig . Gewoon even op de fiets er naartoe.
Die meerdagenpas is duurder hoor! 30 euro pp terwijl de dag entree een euro of 17 is. Wij zijn er vorige week geweest. Zonder Plopsaland, dat heb je ook niet nodig. Park is super en het zwembad echt fantastisch! Ons huisje (166) was heel schoon, helemaal niet vochtig en de ligging was super. Aan het water en 1 minuut lopen van de dome. Het personeel was heel vriendelijk, de dames van de kids club heel professioneel. Badmeesters hebben heel goede EHBO kennis (helaas moeten ervaren) Ik wil zeker een keer terug
Huttenheugte is eg leuk, wij gaan eind deze maand weer! Plopsaland nog niet geweest, maar denk ook dat ik het voorlopig te prijzig vind.
Wij zijn er in september geweest. Eén dag voor ik wist dat ik zwanger was Leuk park, mooi aangelegd. Alleen wij hadden ook zo'n vies schimmelhuisje. 'Comfortcottage'. Spuug op de muur en in de vloerbedekking op de tweede slaapkamer, schimmel op de muren en zoveel vocht op de ramen.... Wij waren van vrijdag tot en met maandag. De vrijdag is de vloer gedweild voor wij aankwamen en maandag was die (ondanks de ontvochtiger) nog niet droog! Plopsa zijn we niet geweest maar AquaMundo was heerlijk. Ook veel activiteiten voor de kinderen!
Ik vind de plaza best leuk van Huttenheugte, maar de huisjes zijn echt ver onder de maat. Helemaal gezien wat je ervoor betaald. Het zwembad is in het weekend ook vaak veel te druk zeker met groepen jongeren. Plopsaland vind ik wel leuk voor een dagje (niet voor de volle entreeprijs), maar ook daarvoor geldt, kies een rustige dag uit, want het is echt niet groot.
Dit is dus absoluut niet waar Voor de prijs van een dagkaart, heb je een meerdagenpas. Ik heb nu 37 euro betaald voor mezelf en 2 kids (1 gratis) en ik kan het gehele verblijf naar binnen. Het is niet iets voor een hele dag maar de kids vonden het geweldig. Vandaag kunnen ze zich er weer 2 uurtjes vermaken en morgen weer. Het is voor mij niks maar het is geweldig om die vrolijke snoetjes te zien. Hetzelfde met dierenpark emmen. Voor de prijs van een dagkaart, heb je een meerdagenpas. Vinden ze helemaal geweldig. 1 hele dag en nog een keer een paar uurtjes tussendoor als het droog is.
Geen ervaring met de huttenheugte maar wel met plopsa! wij zijn in jan geweest en mijn dochter was toen ongeveer 87 cm en ze vond het geweldig en wij dus ook we hadden het geluk dat het niet druk was en we overal gewoon in konden wat me dochter wou. Zijn wel wat dingen waar ze niet in mocht maar hebben wij niet als slecht ervaren! dus zou plopsa er zeker bij nemen!
Wow hee! Welk huisje zaten jullie? Wij hadden ook een comfort, (4 p nummer 166) en die was goed. To, als je ook een comfort wil zou ik op het cp forum even checken welke goed zijn!
Wij gaan in mei...heb er zin in! blij om te lezen dat t fijn is daar. hoop op een schoon huisje maar dat zien we dan wel