we zijn gezin met drie kinderen en willen naar de Canarische eilanden of een andere plek in zuid Europa (zonzeker in april). Echter we willen liefst halfpension en dan een appartement met minimaal 2 maar liever nog 3 slaapkamers... op internet zoeken is een ramp! kan je vrijwel niet selecteren. wie helpt? of heeft de gouden tip?
misschien eens airbnb proberen? is alleen geen half pension o.i.d. Soms kun je wel ontbijt er bij boeken. *edit* ik weet niet veel van de Canarische eilanden, welke plaatsen leuk/goed zijn etc.. maar bijv https://www.airbnb.nl/rooms/3558364?checkin=04%2F04%2F2016&checkout=10%2F04%2F2016&guests=5&s=uUO2zmOV
Parque santiago 3 in Tenerife. Leuk voor kinderen, verwarmd zwembad, glijbanen enz. Ruime appartementen te boeken met 3 slaapkamers.
wij gaan naar ole olevina - Olé Hotels, Web Oficial | Hoteles con entretenimiento op Lanzarote - daar kun je boeken voor appartementen met 2 slaapkamers. Wij hebben rechtstreeks geboekt overigens en los de tickets via transavia. Verder vind ik het zoeken via bookings.com wel handig.. Je kan niet selecteren op aantal kamers (wel familiekamer) maar je ziet vrij snel door omlaag te scrollen in de lijst hoeveel slaapkamers je hebt.
ik vind het juist niet te doen via bookings.com.... wil zo graag 3 kamers en dan half pension... moet toch mogelijk zijn? Kreta en Canarische eilanden of zuid spanje schijnen zonzeker te zijn. als iemand tijd en zin heeft om mee te denken/zoeken dan graag!!!
Lieve nederlandse vrouw, denkt graag mee Appartementen, Bungalows, Villa´s, Casas Rurales in Gran Canaria
Cristobal Parque op Gran Canaria heeft sowieso bungalows met 2 slaapkamers en in de woonkamer kan ook nog geslapen worden. Wij zaten in een kinderbungalow en bij de kinderen op de kamer kon met gemak een bed (evt. uit de woonkamer) bijgezet worden. Succes met je zoektocht!
Hai, Ga langs bij een reisbureau. Zij weten met jouw wensen echt wel een aantal goede suggesties! Succes!