Dag allemaal! Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten (nee, natuurlijk bedoel ik jullie niet) wil ik graag een beetje een eerlijke mening over het niveau in centerparcs. Ik zit eraan te denken om in onze Belgische paasvakantie naar een center parcs te gaan, maar ik heb er van vroeger uit niet zulke goede herinneringen aan (veel mensen in trainingspak, veel geschreeuw, vrij veel nogal ordinaire types etc.). Anyway, niet dat wij nu opeens zo classy zijn geworden, maar ik weet dat ml vooral daar nogal een hekel aan heeft. Als we iets in de duurdere parken boeken (lang weekeinde of midweek), lopen we dan veel risico? We zijn vorig jaar naar Landal geweest en daar viel het reuze mee, enkel een heel huisje met schreeuwende jongeren (´s nachts) naast ons, maar onze klachten daarover werden meteen opgepikt door de receptie. Ik zou voor centerparcs kiezen omdat het nog redelijk in de buurt is en veel te bieden heeft voor onze nog kleine kinderen.
Gewoon gaan! Tokkies heb je overal, ook in een landal of roompot park. Als je man er absoluut niet tegen kan kunnen jullie misschien een huisje huren niet op een vakantie park en in de omgeving naar een zwembad of kinderboerderij gaan. Succes!