Gezocht: cateraar omgeving winterswijk.

Discussie in 'De lounge' gestart door raspberry, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij gaan dit jaar het weekend voor kerst weer eens met mijn familie een weekendje weg en willen de zaterdagavond lekker eten met de volwassenen en de 2 grote kids, (totaal 10 man).
    Weet iemand een goeie cateraar in omgeving Winterswijk, die we hiervoor kunnen benaderen?

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Niet in de omgeving Winterswijk maar deze cateraar werkt door heel nederland en wij hebben hier goede ervaringen mee :D

DSR food ;) ff googlen :D

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

In Aalten zit een hele goede, ( 12 km) van Winterswijk genaamd stegers

Maar wil je het aan " huis" bezorgd hebben of uiteten gaan ... Bij uit eten kan ik de wok in Winterswijk aanraden, echt super, voor 23,50 p.p en kinderen 1,75 per levensjaar 2 uur onbeperkt eten en drinken ( ook bier en wijn ) er zit ook een kinderspeelhoek bij

4. raspberry

Nee, aan huis geleverd, want het is de bedoeling dat we met de groten gaan eten samen, terwijl de kleintjes, (7 kids tussen 1 en 6 jaar :)), liggen te slapen.
    Weer eens een keer echt alleen grote-mensen-eten eten, zonder gedoe van 'lust-ik-niet' en 'wanneer-zijn-we-klaar' ;)

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
  6. raspberry

Ja, een groot familiehuis ergens in/bij Winterswijk. Weet niet precies waar, maar iig in of dichtbij Winterswijk. Was iig niet op een vakantiepark volgens mij :)

7. raspberry

De Scharrelhof is het. Zie nu dat zij ook samenwerken met een cateraar, maar qua menu weet ik dat nog niet helemaal.

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

De tante van mijn vriend is cateraar. Zij woont in Groenlo. PB me maar even als je interesse hebt!

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Dan is stegers uit Aalten echt een enorme aanrader

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837