Hallo meiden, Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik heb afgelopen weekend de kerstboom gezet. Wij hebben een kunstboom waar de verlichting al in zit. Nu doet een heel stuk verlichting het niet meer. Waarschijnlijk is er 1 lampje kapot, maar doordat ze seriegeschakelt zijn doet het hele stuk het niet meer. (zo'n 100 lampjes) Nu kan ik ze allemaal lampje voor lampje gaan controleren, maar misschien heeft één van jullie een goede tip om dit anders te doen. Alvast bedankt. Liefs Hummel.
da's een klus! Is het een erg duur setje? Anders zou ik zeggen koop er een setje bij. Het kan zijn dat een lampje los zit. Dit controleren is nog wel te doen. Als er echt eentje of een aantal stuk zijn..... hmm, maken ze dan herrie als je er mee rammelt? 8) Groetjes, Danielle
Ik heb een keer een schok gehad van de kerstverlichting die kapot was, au! Ben sindsdien een beetje huiverig als er een lampje kapot is, koop liever gelijk een nieuwe sliert, kost toch niet zo veel (die standaard dingen dan).
Soms kun je wel zien welke er kapot is, die ziet dan een beetje zwart... En voor hetzelfde geld is het glas van het lampje kapot om dat je ergens tegenaan bent gestoten... Dat had ik vorig jaar... Lampje eruit, reserve lampje erin, "Hmm, hij doet het nog steeds niet" reservelampje eruit, eerste lampje er weer in, enz, enz... Na ong. 75 lampjes kwam ik er een tegen waarvan het glas kapot was...