Wij willen in september en oktober een week of zes met onze drie jongens van bijna 5 en 2x 2,5 met een camping naar Zuid Europa. We willen een 6-persoons camper huren in Nederland en zijn van plan zelf in het alkoofbed te gaan slapen en de drie jongens in het bed achterin. Hetzij met z'n drieën in het 2-persoonsbed of de oudste alleen en de kleintjes samen in het stapelbed. Onderweg nemen we uiteraard de autostoeltjes mee. Kunnen er drie autotstoeltjes in een 6-persoons camper? We vragen ons ook af hoe het praktisch zal gaan, een camper is natuurlijk minder flexibel dan een personenauto. Even een klein dorpje in is niet zo makkelijk, dat beseffen we ons. Heeft er iemand tips, suggesties, opmerkingen voor ons? Goede ervaringen met een verhuurder? Leuke plekken om heen te gaan? Ik hoor het graag!
Wij willen later dit jaar met een camper op stap met een peuter van dan 2,5 en een baby van 9 maanden. Ik weet niet hoe het met de campers in Nederland zit, maar in de 6persoons campers die ik online heb gezien (in Nieuw Zeeland) kunnen maximaal 2 autostoeltjes. Dit staat dan gewoon bij de details van de campers genoemd. Ik hoop dat het kan voor jullie, zou een mooie ervaring zijn!