Wie kan me helpen. Ik ben op zoek naar een koffiepadapparaat met ook een theewaterfunctie. Momenteel heb ik een cafe italiano (ofzoiets) maar die heeft na zoveel jaren zn beste tijd ook wel gehad. Iemand ideeen?
Wij hebben er 1 van delonghi. Staat nu toch weer een waterkoker naast sinds gisteren. Gebrui teveel theewater voor deze dingen.
Met de senseo kan je volgens mij ook thee zetten toch? Volgens mij heb je speciale theepads, die gebruikten we vroeger altijd bij mn ouders. Geen idee of dat nu nog steeds bestaat.
Ik vind heet water uit dit soort apparaten echt heel vies. Vaak wordt het water niet heet genoeg. Als je heel veel thee drinkt zou ik voor de Quooker gaan en anders gewoon een waterkoker.
Wij hebben deze bol.com | Magimix Espressoapparaat L'Expresso & Filtre - Mat Chroom, Magimix | Elektronica... Kun je een pot filterkoffie mee zetten, maar ook pads en espresso. Ook thee en melk opschuimen, maar dat gebruik ik bijna nooit.
Ik zoek dus niet iets waar je thee pads in moet doen. Gewoon een appart tuitje voor heet water Dat heb ik nu ook, bevalt prima en is door mijn kleine aanrecht ruimtebesparend hahaha.