hallo Ik ben net verhuisd naar Hollandscheveld. Een dorpje gelijk naast Hoogeveen. We kennen hier nog bijna geen mensen en het lijkt mij leuk om in contact te komen met moeders uit de omgeving. Ik heb zelf een zoontje van bijna 9 maand
@ Lia : waar kom je vandaan dat je hierheen bent verhuist ? @ Moa: zul je zien... Kennen we mekaar in real life haha Hoe oud ben je, als ik vragen mag ? Ik 28
Ik ben 27! Haha ja zou maar zo kunnen, zal wel grappig zijn soms is de wereld heel klein Jij hebt al wel meer kinderen zie ik wij hebben nu een zoontje en nummer 2 en 3 zijn onderweg
Haha ja die kans is dan wel erg groot Ben je zwanger van een tweeling ja ? Wat super leuk zeg !!! Ik ben een helft van een een eiige
Leuk zeg isaB, Ik ben in verwachting van een eeneiige tweeling!! Maar ik weet wel zeker dat ik je niet ken
Ja ik weet het geslacht al Ik wordt een jongens mama mijn buik valt nu nog wel mee hoor maar ben wel benieuwd hoe groot mijn buik straks wordt.. Maar ik zie dat jij ook net zwanger bent, van harte gefeliciteerd !!