Lasse is niet mijn smaak en warre vind ik niet echt een naam. Logan zal hier gewoon uitgesproken wordrn zoals het hoort daar ben ik niet bang voor.
Een oud collega van mij heeft 2 kinderen: Lemmy en Livia (niet helemaal hetzelfde maar wel toevallig). Als je nog een rocker erbij wilt, is Lars wel mooi (Lars Ulrich, Metallica).
allebei de namen met een zelfde beginletter geeft naar mijn idee toch ook al een beetje een jut en jul gehalte. L.emmy en L(l)oyd L.emmy en Leroy L.emmy en Leander
Hahaha de hele L-lijst? Best hoor! Vergeef me de rare namen, dat krijg je dan Laas Labian Lachlan Lake Lamar Lambert Lamin Lammert Lance Lancelot Lando Landon Lano Lans Lanu Lapo Laran Lard Larry Lars, Larse Laslo / Laszlo Lasmer Lasse Lau Launo Lauran Laurens / Laurence Laurian Lauris Lauro Laurus Laus Laut Lavi, Levi Lavin Lawi Lazar Lazo Leander Leano Leco Lee Leen Leendert Legian Leif Lemar Len / Lenn Lennard / Lennart Lenno Lennon Lennox Lens Lentz Lenz Leo Leon Leonard Leor Leroy Les Lesse Lester Leto Leunis Lev / Lef Levender Levente Levian Levijn Levin Levon Lewin Lewis Lex Leymar Liam Lias Liban Lideon Lieuwe Lieven Likele Liko Linc / Linck / Link Linden Linor Linus Lion Lior Liron Livai Livio Lloyd Loan Lode Lodewijk Loe Loé Loek / Louk Loet Loïc Loki Loran Lorenzo Lorik Lotfi Lothar Lotijn Louan Louic Louie / Louis Lovan Lowan Lowe Lowie Loyd Luan Luc / Luuk / Luke Luca Lucan Lucas / Lukas Lucian Lucien Lucio Lucius Lude Ludo Ludwin Luèn Luit Luka / Luca Luko Lumen Lútsen / Lútzen Luud / Luut Luwe Luxor Lysander / Lisander
Dé is toch ook een jongensnaam! (Sorry begreep je topic verkeerd). Nog even wat ideeen: Lachlan Leigh Leif Lyndon Lyle
even een vraag waarom wil je livvy of livv met 2 v? met 1tje vind ik het persoonlijk liever en rustiger..
Persoonlijk vind ik t niet leuk om al je kinderen een naam te geven met dezelfde beginletter.. Maar Liv (met 1 V) en Livia vind ik leuke meisjesnamen! Jongens met "L"; Levi, Lucas, Lars, Luuc, Lex... Mmmm niet veel leuke met n L. Mag t ook n andere letter worden? Succes in ieder geval!