Ik ben op zoek naar wat stoere kleding in grote maat (48). Zoiets als op bovenstaande foto. Vooral de broek vind ik erg mooi. Helaas kan ik deze nergens vinden. Wie weet bij welke (online) winkel ze zoiets verkopen?
ASOS! Heeft veel verschillende stijlen, maar ook dit soort kleding. Check even de “Curve & Plus size” lijn
Bonprix! Bijvoorbeeld: https://www.bonprix.nl/product/jeans-straight-blue-stone-940133/?size=189557120#image
Dank jullie wel. Daar kan ik wel iets mee. Vooral bij de bonprix.nl hebben ze leuke broeken. Dat had ik niet verwacht.
Wehkamp heeft ook leuke jeans in hun eigen lijn (wehkamps own). Daar zit vaak lekker veel stretch in en ze zitten echt heerlijk!
Ik vind Bonprix enorm tegenvallen. Goedkope stof, enorm traag retourbeleid en slechte klantenservice. Ik heb er 3x besteld en 2x gedoe gehad. Mango Violeta is zeer aan te raden en ook Zizzi heeft regelmatig leuke dingen.
M&S Was voorheen een "oude wijven" winkel. Liep er altijd aan voorbij maar kwam er toevallig achter dat ze heel erg zijn veranderd. Ik ben er de laatst erg leuk geslaagd tegen alle verwachtingen in..
Ben je nog geslaagd met shoppen? Ik ben goed geslaagd bij Miss etam (deels via Wehkamp). Maar dat is misschien een andere manier van stoere kleding. Een beetje een kruising tussen stoer en kantoor.