Hallo op zoek naar inspiratie. Wij hebben een ander huis gekocht en volledig opgeknapt. Mooie industriële sfeer. Betonlook tegels, moderne haard gave industriële lampen. Maar nu een kleur op de muur.. hoe zien jullie muren met kleur eruit? Volledig in kleur, vakken iets met behang? Accessoires? Mag ik bij jullie binnenspieken?
Hier natuursteen aan de muur. Was er zelf nooit opgekomen maar ben er heel erg blij mee, zo hebben we het huis gekocht. In de keuken en eetkamer Early dew
Oh ja.. zelf hebben we gewoon wit. Mar wij wonen net een half jaar in ons nieuwe huis met heel veel nieuwe meubels dus we wilden nog even geen gedoe over kleur op de muur. Mijn man en ik verschillen behoorlijk van smaak
Dat valt gelukkig reuze mee. Zo af en toe het borstel stukje op de stofzuiger en er dan even overheen. Dat is het eigenlijk.
http://www.photowall.nl/photo-wallpaper/old-brickwall-1?width=100&height=100&gclid=EAIaIQobChMIiOrdkvvk2AIVEJkbCh2BFg4eEAQYECABEgLfWfD_BwE Zoiets bijv. Je hebt nog veel mooiere.
Hier ook Early dew op de muur cognackleurige bank en verder accesoires in wit, zwart, rose, turkoise en messing en zo'n mooi "vintage" vloerkleed (gebleekt Perzisch tapijt).
Wij hebben sinds deze week camouflage green van flexa op de ene muur en de andere is urban taupe. Die green ben ik heeeeel blij mee!
Die hebben wij ook in de huiskamer, hele fijne kleur. Wij hebben dat gecombineerd met witte kozijnen en witte plafondlijsten en dat is echt chique.
Wij ook! Heel rustgevend he. Wij hebben verder veel lichte kleuren en pastel tinten. In ben dol op wit, lichtgrijs, pastel paars en roze..
Wij hebben heel standaard gebroken wit op de muren maar hebben in ons vloerlampen van die hue lampen met alle kleuren van de regenboog zeg maar waarmee we de kleur kunnen kiezen die we op dat moment willen, van warm wit naar geel naar paars naar rood, blauw, groen etc etc en naar verschillende kleuren door elkaar want hebben meerdere van die lampen
Wij hebben okergoud van flexa in de keuken (open keuken) en op de muur achter de tv (kleine wand die uitsteekt). Dit gecombineerd met vooral veel hout, staal en natuurlijke materialen. Accessoires zijn voornamelijk koper met zwart en steen.
Wij hadden eerst taupe maar toen heb ik deze kleur gedaan. De woonkamer lijkt echt veeeel groter en gezelliger. Ik wilde early dew maar kreeg de verkeerde kleur (kwam ik pas achter toen ik aan het verven was) en ben er heel blij mee. Je ziet het niet goed op de foto maar hebben voor een mooie matte verf gekozen.