Gezocht dameskleding in grote maat

Discussion in 'De lounge' started by Calimerootje, Jan 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,628
    8,365
    113
    Female
    Van broeken heb ik laatst mijn eerste tregging gekocht. Ik haalde normaal vaak spijkerbroeken. Maar wat een verademing zeg.

Ik heb er gelijk 6 bij gekocht (miss etam) waaronder een paar met een (suède)leer achtige coating. Lekker warm in de winter, staat stoer en het zit lekkerder dan een pyjama broek :)

Ik zou het wel leuk vinden om een +size kleding show topic/clubje te hebben omdat het vaak wat lastiger is om leuke +kleding te vinden. En kleding online toch te vaak geshowd word door een dame met maat 42 of minder.

2littlemonkeys, Tika86, Cooks and 4 others like this.
  2. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Ja ben geslaagd. Stoere spijkerbroek (Yessica) en legging imitatieleer (Zizzi) bij wehkamp.
    Bij de Large heb ik een aantal shirts, tops, jurkje en lange trui gekocht. Voor eronder nog een gewone legging van de Zeeman.

Heb eindelijk weer mijn oude look terug. Ik dacht dat dit pas kon als ik zou afvallen. Maar dat hoeft dus niet.

Ik kan morgen wel wat afbeeldingen plaatsen als jullie interesse hebben.

Tika86, Nellie4, Zonnestralen and 6 others like this.
  3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,628
    8,365
    113
    Female
    @Calimerootje Fijn dat je geslaagd bent:) Ik ben wel nieuwsgierig.

Voor de + size dames die interesse hebben om leuke kleding ideeën uit te wisselen: ik heb een topic aangemaakt onder clubjes.

2littlemonkeys likes this.
  4. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Oh leuk @Zonnestralen. Ik ga meteen ff kijken daar en zal daar laten zien wat ik heb gekocht.

5. Eke84

Eke84 Actief lid

Apr 17, 2015
    255
    25
    28
    weet niet wat je prijscategorie is maar het franse merk Jean-Marc Philippe heeft ook leuke kledij. Afhankelijk van seizoen wel of het stoer is of niet. Maar wel altijd heel apart.

Share This Page