Lamineerhoesjes en oplaadbare batterijen . Dat is wat ik bij de action koop, haha. Maar dan loop ik vaak wel door de winkel, want soms hebben ze dan ook van die partijen opgekocht merkspeelgoed voor heel weinig, van die toevalstreffers . Als je dan toch door de winkel heen moet. Hier zit best een grote action, maar toch kom ik er heel weinig, ik snap ook niet dat mensen uit de regio speciaal naar onze plaats komen voor de action. (Ja, echt waar) Nou ja, laatst deed ik een bestelling bij ikea en toen vond ik daar oplaadbare batterijen voor ongeveer dezelfde prijs, dus nu is het alleen nog lamineerhoezen en zo vaak hoef ik nou ook weer niet nieuwe picto’s te maken...
Ik heb goede ervaringen met umbro?? Sneakersokjes. Heb ik een paar x bij de action gekocht. Blijven goed zitten en blijven lang in model.
Die van de Action en Hema blijven bij mij ook niet goed zitten helaas. Ik verbaas verbaas erover bij zoveel wel. Ik heb weleens perfecte sokjes bij een senakerwinkel van JDSport gekocht. Maar daar kom ik nooit meer. En sokjes besteld op internet van Nosocks. Maar die zijn wel erg duur vind ik. Maar wel perfect.
Ik ben op vakantie, ik heb bij een Boumont sneakersokjes van TH gekocht, zitten 2 randjes silicone ribbels in. Ik zal ze eens proberen vandaag Mijn H&M pakket komt ook vandaag, maar die moeten nog even wachten tot ik thuis ben
Ja tot die tijd was ik een action maagd Op het forum hier zweerde ze toen bij die testen. Dus die kocht ik dan met 20 te gelijk Ik wil niet lelijk doen over die winkel, maar voor mij is het niets. Ik werd er een keer geduwd omdat ik niet snel genoeg opzij ging en kreeg vervolgens een grote, ordinaire mond toe. Dat ik er nooit kom is dus niet waar, maar laten we het afronden op 1 keer in de 5 jaar
Ik snap het wel. Ik vind mezelf alleen een dief van m’n eigen portemonnee bij sommige producten als ik het daar niet koop.
Zijn dat die uit de set van 3? Met plakband? Ik wilde ze ook bestellen, maar dan doe ik dat niet... hahaha
Oh?? Ze zien er wel anders uit dan mijne. Mijne zitten wat meer om mijn voet heen. Nouja, het zal ook wel haha. Die van jou zitten in ieder geval zichtbaar niet goed
@Cindy1977 jij hebt denk ik deze zwarte? Ik heb die witte in de tweede foto. Zoals je kunt zien zitten die wat ‘dichter’
Ik heb de hoge, maar ik denk dat ik het al weet. Ik heb de verkeerde maat binnen gehad. Er staat 40-42 op de bon Ik heb ze doorgeschoven naar mijn man
Het is ook heel erg persoonlijk. Man en dochter vinden die van de action heerlijk terwijl die bij mij wegschuiven. Ik vind de puma sokjes heel fijn en man en dochter weer niet. We hebben wel altijd die hele korte dus alleen om hiel en tenen, niet tot de enkels. Dat vind ik zo lelijk