Inderdaad en pannenkoekenpan, volgens mij hebben deze pannen een dunnere bodem. Wat hier trouwens goed helpt tegen het mislukken is het beslag zelf maken, net zo makkelijk en snel als uit een pakje. Maar misschien doe je dit al.
Ik gebruik een crepe-pan met anti aanbaklaag. Ik bak ze vaak in roomboter en een scheutje zonnebloemolie. Na geruik pan afwassen op de hand. Liever alleen afspoelen en met keukenpapier drogen
Wat grappig dat de één dus zweert bij een speciale pan en de ander gewoon z'n goedkoopste pan gebruikt. Een wafelstructuur had ik dus nooit verwacht... Ik maak meestal inderdaad zelf beslag. Maar eens kijken bij de blokker welke allemaal op inductie kunnen.
Ik heb een gewone pan van le creuset. Wat ik doe voor lekkere pannekoeken is altijd bij iedere pannekoek een heel klein beetje boter bij doen. En mijn pan eerst echt heeeeel warm laten worden.
Deze hebben wij van blokker is voor inductie Deze is van trekpleister zie ik nu maar wij hebben er zo een hele goedkope maar dan van blokker
Ik heb de tefal pannenkoekenpan en mocht deze kapot gaan komt er meteen weer een nieuwe. Erg fijne pan!
volgens mij maakt het geen bal uit wat voor soort pan je hiervoor gebruikt, maar mijn ervaring is dat pannenkoeken bakken lastiger is wanneer de bodem beschadigd is. Ik denk dus dat elke pan voldoet en wanneer je een pan omdoopt tot pannenkoekenpan en die enkel daarvoor gebruikt zal de bodem veel minder beschadigen en zal dat dus idd werken.
Zo eentje: http://www.eetgoedvoeljegoed.nl/wp-content/uploads/2013/10/keramische-pan.jpg Overigens is de truc gewoon de pan vanaf het begin echt goed heet te laten worden en genoeg boter.
De pannenkoekenpan van Tefal ideaal. Laatst eentje bijhet Kruidvat meegenomen maar dat was niet zo'n succes
Als het maar niet zo'n zware pan is: eens gedaan en had me toch een lamme arm!!! Voor de rest maakt het mij inderdaad ook niet uit.
Deze dus, en hier komt ook gelijk een nieuwe zodra hij stuk is. Ik stop de pan overigens ook niet in de vaatwasser. T gaat veel makkelijker dan met een gewone koekenpan.
Ik gebruik een gewone koekenpan van tefal.. Omdraaien doe ik met een spatel dus geen lamme armen hier. En volgens mij maakt het verder idd niet uit welke je gebruikt zolang de bodem goed is
Wij hebben sinds kort een pannenkoekenpan van de buyer. Wel wat zwaar, maar gelukkig bakt mijn man ze verder wel een hele goede pan. Het is dat mijn man deze graag wilde, zou niet weten waarom hij niet gewoon een van de action wilde.,
Ze ware. Een keer in de aan Jedi g bij de Kruidvat. 3,50 per stuk! Een pannenkoeken pan! Werkt super!0
Ik bak ze juist het mooiste in een gebruikte pan. Goedboter er in en bakken maar. Anti aan bak blijft niet anti aan bak. Hoe duur je ze ook koopt bakt en gas. Werkt toch het fijnst. Snel laag hoog. Ook wel eens op kookplaat gebakken duurt langer werkt minder fijn.