bedankt! Dit dus gedaan en werd 20-12 min.. Heel fijn denk dat ik die erin hou en als vandaag blijkt dat niet altijd 2 borsten niet uitmaakt, ben ik tevreden
Mijn zoontje drinkt ook maar 1 borst leeg per keer.. dit is eigenlijk altijd al zo geweest en hij is nu 9 maanden hij heeft maar een paar keer gehad dat hij aan 1 borst niet genoeg had. Ik vind het ook wel makkelijk eerlijk gezegd dat het maar 1 per voeding is
Mijn dochter drinkt ook altijd maar 1 borst alleen aan het van de dag 2. Het klinkt alsof jullie samen het uitstekend doen. Gefeliciteerd en geniet ervan.
Ik had zoveel voeding dat ik sowieso maar 1 borst aanbood. Zodat ze ook de achtermelk kreeg bij een voeding tussendoor ook nog steeds dezelfde borst (deed aan blokvoeden) Zou me er niet zo druk om maken. Bij de volgende voeding dan gewoon de andere borst aanbieden.
Idd even verschonen na de 1e borst. Als ze dan niet meer wil, is 't klaar. Hou haar ook lekker veel bij je, het liefst dicht bij je blote borst. Zodra ze dan begint te zoeken, kun je haar aanleggen zo vaak als ze wil.
Het lukt helemaal! verschonen na borst 1.. Lukt daarna 2 prima, wil ze niet, ook prima Weer aangekomen.. We doen het prima.. Druk om niets