Wat stom dat ik daar niet aan heb gedacht.. ik woon in Lelystad Wil best van de week als ik tijd heb even langs batavia stad voor je hoor!
Echt?!?! Zal ik je een pb sturen??? (Ik ben zo thuis, zit op de fiets, haha, met mijn telefoontje ZP checken. Moet niet gekker worden haha!)
Oei wel op de weg letten he!! Haha ja echt! weet alleen niet zeker welke dag het wordt.. maar sowieso vóór vrijdag!
Haha, ja hoor heb ik gedaan. Zat trouwens even op een bankje toen ik het berichtje stuurde, haha! Je hebt een pb!
Springmuis heeft aangeboden te kijken of ze ze daar nog hebben. Bedankt trouwens voor de tip. Stom he, niet eens aan gedacht maar zou het ook niet zo snel zelf durven vragen hoor....
Ik wilde even laten weten dat @Springmuis zo lief is geweest de Crocs voor mij te halen in Bataviastad en dat ik ze zojuist ontvangen heb. Is dat nou niet ontzettend lief?! Nogmaals dank meid!!!!
Helemaal super!!!! Ik hoop dat ze ze er niet zo gauw uitgroeien (of dat ze ze nog in de collectie houden zodat ik daarna nog een paar kan kopen). Ze zijn zooo leuk!