stoelendans snoep happen (bak met water) koek happen (aan zo'n lijntje) spijkerpoepen zaklopen ei-op-lepelrace twister Eigenlijk de ouderwetse spelletjes dus!
Standbeelddansen.. Muziek draaien.. Ze dansen.. En dan stop je de muziek en roep je heel hard..Boos! Lief! Schattig ( elke keer iets dus) wat ze dan als standbeeld uit moeten beelden.. Vooral verliefd en boos deden het hier goed. Schminken Nagellakken Tshirt versieren
ik was ook op zoek en vond net deze: spelletjes - Kus de Kikker ik denk dat ze dat ook wel helemaal leuk vinden hihi - dus dat ga ik zeker doen met mijn dochter. Naast: Blindemannetje, stoelendans, koekhappen.
Wij houden een prinsessenfeest eerst gaan alle kids verkleden Daarna gaan we pannenkoeken versieren en eten Daarna doen we memory met fotos van de kids, als er een setje is mag dat kind zijn kadootjes geven. Dan mogen de dames elkaar sminken Stoelendans Ik maak een foto van alle prinsessen De dames gaan een fotolijstje versieren waar de foto in komt Nog een rondje spelletjes, denk koekhappen enzo
Hier ook een prinsessenfeestje! Ik ga prinsessen cupcakes bestellen ipv taart, lekker met roze limonade. Dan gaan we met zijn allen kroontjes maken. Vriendlief heeft vandaag bij de h.ema een pakketje gevonden hiervoor, met kristallen erbij. Wij gaan kus de prins doen ipv kus de kikker.... Ik wil eigenlijk nog een leuk spelletje verzinnen, maar weet nog niet goed wat. O ja, schiet me net te binnen, met de kinder make up idd gezichtjes "mooi" maken Ook kunnen alle meiden die komen in hun eigen prinsessenjurk komen om het zo nog echter te maken.....
thuis op de foto printer. Of even iemand naar de hena/blokker/kruidvat sturen waar ze van die print apparaten voor je usb hebben