Ach jullie zijn lief!! Ze had niet echt een idool hoor maar ze wou heeel graag " de echte kikker van sesamstraat" of dat beertje? Met dat hoedje op zijn hoofd. Maar vandaag de laatste zegels ingeleverd voor de kaarten( anti climax), ze hadden me verzekerd dat er in de verre omtrek geen muppet meer te vinden was. Dus heb ook geen zegels meer, al zouden ze er ergens nog 1 hebben Weet je, het was gewoon het hele plaatje. Dat ze zelf een pop mocht uitkiezen enzo. Stickers plakken en nog even met mama mee. Ach ja, morgen maar een extra rollenspel met miss piggy spelen
In enschede is ook een ah die ze nog heeft.. heb ook.nog volle kaart en ga morgen.toch ffies in enschede kijken
Vind het behoorlijk slecht hoor van ah. Als ik de ah was zou ik heel gauw naar china bellen en die machines weer aanzetten. Wellicht dat ze een week langer muppets kunnen uitdelen. en haal gelijk dan ook maar die rottvreclame weg van de muppets! Met zn: en hier is mijn grootste favoriet........goh dat zegt ie nu bij allemaal.....
Dat is helaas iets te ver weg voor mij, ken ook niemand die daar woont......zit nog met 6 volle kaarten, zoooo jammer!!!