Hoi iedereen, Wij zijn opzoek naar een wandelwagen/buggy die zowel in voorwaartse als achterwaartse richting te plaatsen is. Ik weet van enkele wagens wel dat het kan maar die zijn echt niet te betalen en ook op marktplaats vind ik ze behoorlijk aan de prijs en dat gaat ons op het moment helaas niet lukken . Maar ons meisje is wel al bijna toe aan een wandelwagen/buggy. Wij hebben eigenlijk maximaal 150euro te besteden hiervoor zouden we een nieuwe buggy kunnen kopen maar die zijn maar in 1 richting (van je af) te plaatsen. Vandaar dat ik dacht ik ga gewoon een berichtje plaatsen misschien heeft iemand er hier nog 1 die wel in beide richtingen geplaatst kan worden. Onze voorkeur ging uit naar een nieuwe (na een beetje een tweedehands/marktplaats miskoop) maar als hij er echt nog goed uitziet dan zou tweede hands ook best kunnen. Zolang er maar geen spuugvlekken enzo opzitten die je er echt niet meer uitkrijgt. Van de Maxi-Cosi Mura en Quinny Buzz weet ik dat ze op twee kanten op te plaatsen zijn maar zoals ik al zei die zijn nogal prijzig. Verder is het trouwens voor ons ook belangrijk dat hij helemaal plat kan voor de slaapjes tijdens het wandelen. Bedankt alvast iniedergeval! ps. afstand maakt niet uit we vinden het niet erg om een stuk te rijden zolang het maar de moeite waard is!
Een Quinny Freestyle XL Comfort kan ook beide kanten op. Deze zijn redelijk betaalbaar te vinden op marktplaats en met een beetje geluk ook nog verkrijgbaar bij een babywinkel met "budgetstore" of "dump gedeelte". Wij hebben hem zelf gekocht bij het Babypark.
Hoi Ik heb er nog een staan. voor 90 euro mag die weg. Is echt in een hele goede staat. (uiteraard wel 2e hands.) Maar beloof je dat je er nog heeeel veel jaar plezier aan hebt! Merk: Traveler Sport. Wielen: 4 Incl. - Een kinderwagen bak - Een stoeltje (deze kan op 2 manieren, Naar je toe en van je af) - Fleece voetenzak - Bijhorende voetenzak - Regencape - muskieten net - Boodschappen mandje - Een helemaal nieuw nooit gebruikt matrasje! op maat laten maken! De duwstang is in verschillende maten te verstellen. De reiswieg en het stoel opzetje makkelijk erop te klikken en eraf te halen. Met vergrendeling. Het onderstel is goed stevig voor lange wandelingen. foto`s staan in m`n album en anders pb me even. heb er nog meer. Groetjes Danielle
Ik heb een quinny 4XL freestyle die er over twee weken uitgaat. Ik verwacht een tweede, welke kort op mijn eerste komt dus wij gaan over twee weken voor een duowagen. Het is een fijne wagen, en hij kan helemaal plat. Alles zit erbij: Buggyzit welke twee kanten op kan, reiswieg, voetenzak, bandenpompje, plu'tje, kap tegen de zon voor op de buggyseat, ruime boodschappenmand. Uiterste prijs is alleen wel 150 euro.