WAt is een leuk park om heen te gaan. Wij wonen zelf in drenthe en gaan dus wel veel naar de huttenheugte. Is een ander park ook leuk om heen te gaan want ik heb gehoord dat de huttenheugte de leukste park is. Onze kinderen zijn dan 2 en bijna 1
Wij zijn in september ook naar drente geweest, idd een leuk park Zelf zijn we ook fan van Duitsland, die parken vinden wij ook leuk , maar ook de omgeving.
Wij hebben voor aankomend jaar geboekt bij parc sandur. Dat was voorheen een landal park, maar per januari een centerparcs park. Ik heb begrepen dat dit ook erg leuk moet zijn. Wij hebben een speciaal kinderhuisje genomen. Dan is er speelgoed en al aanwezig. Het is in Emmen, dus de dierentuin zit in de buurt. Ook is het dichtbij Coevorden Plopsaland. Het park heeft een zwembad, niet al te groot. Het heeft een speelparadijs voor kinderen en buiten genoeg te doen. Wij hebben er dus helemaal zin in. Ben erg benieuwd.
Ik vind het meerdal een heel leuk park! Zwembad is niet supergroot met maar voor die kleintjes groot zat!!! Veel speeltuintjes verder en toverland in de buurt! Zeker aan te raden!!!
heijderbos .... paar keer geweest nu en vind het echt heel mooi daar!! ook super groot peuter bad, heel leuk!!
Wij zijn vorige week naar de erperheide in belgié geweest.Echt een super leuk park.Ook helemaal ingericht op de kleintjes en de balbua is ook heel erg leukzeker als het weer wat minder is) Echt een aanrader
Parc Sandur is idd een heel leuk park. Zijn we afgelopen oud & nieuw geweest. Leuk indoor speelgebeuren maar zwembad is vrij klein vooral het peutergedeelte. Was ook niet erg warm daarbinnen,is het eerste Landalpark waar ons meisje blauw van de kou uit het water kwam. Tis dus geen spectaculair cp zwemparadijs maar dat ging wel veranderen dit jaar heb ik gehoord. Pluspunt vind ik wel de ruime vrijstaande huisjes. Het zijn niet van die 'bunkers'die je normaal op een cp ziet.
Kom ook uit Drenthe en het leukste vinden wij, Huttenheugte en De Eemhof! De Eemhof zijn wij 2 week geleden nog een weekendje geweest met een meis van 2 jaar helemaal super!